#1 Skrevet Juni 17, 2006 Noen som har bilder av golf 4 med rs4 2 felger på ? Helst i 19" Vurderer å bestille slike fra sharif på mandag. Hadde planer om A8 felger med Sharif hadde sluttet å ta dem inn og lokale dekk sjappa hadde ukjent leveringstid på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2006 Noe mer du lurer på? SWRS4 Design Felger 8.0 x 19" med 225/35/19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2006 Takker. Da er et sett 19" rs4 felger bestilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2006 Den var lekker med de felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2006 Dæven,det var lekkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2006 kanon tøffe felger: rock : fete på A4 også btw;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2006 Nytter seriøst ikke om de har de prisene de har når de ikke greier å levere noe som helst ? Tar aldri telefonen og svarer ikke på mail ??? Litt små iritert nå ... får prøve å ringe dem tidlig i morgen igjen. ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2006 Sharif har potensiale til å selge noe SINSYKT med dekk og felger hvis de hadde hatt litt bedre dekning på internett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2006 Kompisen min venta i ca. 6 uker på sine RS4 II, så det er bare å smøre seg med tolmodighet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2006 Skjønner godt at det heter; "irriterende lave priser". Får du bestilt noe av Sharif, er du heldig. Mottar du noe iløpet av 1-3 måneder, er det din lykkedag. Jeg gidder rett og slett ikke irritere meg selv med å bestille derfra. Hurra for http://www.wheelie.no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 24, 2006 Skjønner godt at det heter; "irriterende lave priser". Får du bestilt noe av Sharif, er du heldig. Mottar du noe iløpet av 1-3 måneder, er det din lykkedag. Jeg gidder rett og slett ikke irritere meg selv med å bestille derfra. Hurra for http://www.wheelie.no. Samme her,gadd ikke å vente noe mer på Sharif,kjøpte på http://www.wheelie.no jeg oxo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 24, 2006 Hos http://www.wheelie.no er prisene litt høyere, men kvaliteten er langt bedre på felg i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 26, 2006 DRA MEG SAKTE !!!! nå koker det... Noe vil vist at jeg ikke skal få felger .... De var utsolgt for rs4 2 felger til golf 4 i 19" på sharif ... Så var vi på leit igjen. Edit : Nå blir det a8 felger .... er på vei ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 26, 2006 DRA MEG SAKTE !!!! nå koker det... Noe vil vist at jeg ikke skal få felger .... De var utsolgt for rs4 2 felger til golf 4 i 19" på sharif ... Så var vi på leit igjen. Hørt med Johs Lunde ? Pleier nå alltid å ha noe "tøft" på gang han... Skogøy hørte jo på div 19" der.. Fikk nå greie priser han i alle fall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 26, 2006 Hørt med Johs Lunde ? Pleier nå alltid å ha noe "tøft" på gang han... Skogøy hørte jo på div 19" der.. Fikk nå greie priser han i alle fall... A 8 felger er på vei .... Får dem denne uken .. Utvalget av billige felger til min i 19" er meget lite ... dum boltsirkel.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...