#1 Skrevet Juni 17, 2006 Her kan dere legge ut bilder etter treffet idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2006 Jammen hvor er bildene da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2006 Jeg holder på å legge inn alle bildene fra i dag, rundt omkring 300 bilder ble tatt:P Så skal alle resizes osv:P legger meg ikke før jeg har fått gjort det, så blir bilder i morgen tidlig:P Har alle bildene på CD, så vist noen vil ha alle 270 bildene som er tatt med vid-vinkel linse, kan de bare si ifra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2006 mine kommer i morgen... Liten teazer: low'n slow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2006 Ja, her kommer da bildene fra jeg og Espen(som satt på meg) tok. De er redigert i paint, så kvaliteten ble en del dårligere når jeg resizet dem:( Hadde ikke photoshop tilgjengelig, men innbiller meg at enkelte av bildene kunne blitt veldig bra med litt photoshopping. Skal prøve å få de i kronologisk rekkefølge, kan hende det blir noe feil. Starter med Sindre. Lite stopp på vollan. Kolonna Bilder fra ASM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2006 Flere bilder fra ASM Blinkskudd av Olav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2006 Enda mere bilder. Fra turen til og fra draget. Slik, håper flere legger ut bilder. Da tar jeg kveld, må se om jeg ikke skal prøve å få fikset noen av bildene i photoshop i morgen. haha, bilen min havnet på siden til Nissan Car Club Norway, eller lettere sagt skiltet mitt. http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=2058 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2006 Rett å slett nydelige bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2006 Kunne brukt hele dagen på å leke med bilder, men det har jeg ikke tid til dessverre Mye kule bilder ble det i alle fall. http://www.sinnsyk.no/vacn/asm06/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2006 Her er noen bilder fra Espen som satt på med Martin til treffet: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=124144 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 19, 2006 Den røde a3 kjenner jeg igjen! har vel vært min en gang i tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2006 Den røde a3 kjenner jeg igjen!har vel vært min en gang i tiden! Jaha? Nå er den min ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 8, 2006 Gidde ikke kommentere så mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 8, 2006 Jadda, har både fleire bilda og meir enn ti tegn.. Telte vårres Og premieutdelinga på Aspelund. Japsesaken til høyre hadde samme lakk som eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...