#1 Skrevet Mai 2, 2004 Var inne å kikket litt på sidene til gatebil og ser at bilklubber er invitert og vil få tildelt plass. Noen som har noe info om denne "plassen" og om vi har bestilt plass og ikke minst, hvem som får "lov" å stå på denne klubb-plassen? Mange som har tenkt seg dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2004 Tankene leker seg dit ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2004 Skal klubben ha noe der? Hvem skal stille ut bilene sine der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2004 Klubben har nok som vanlig stand der ja. Jeg skal selvsagt på Gatebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2004 Eg ska sjølsagt! Men Bad'roc får nok stå på parkeringa denne gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2004 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2004 Me 2: gb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2004 me 2, avreise om 9 timer 48 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2004 Fant endelig feilen på bilen, fikset den og kommer rasende nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2004 Kommer jeg å, men vento`n blir sendt til lakkeren på fredan så en kompis med bmw må kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...