Anbefalte innlegg

Noen som hadde hatt anledning å sett noen nye felger på denne bilen, helst felger som er helt svarte, eller som har svart i center og polert kant. Ønsker også panseret svart og gjerne noe dekor på bilen.

Håper noen kan fikse dette, så jeg får sett hvordan det vil bli.

Beklager dårlige bilder.

1035385-bilde3-main_839004012429397a7005b6 (Large).jpg

Kopi av Bilde(10) (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker , det var jo et forslag. Er ikke min bil, men en kompis sin. Så flere forslag motas gjerne med takk! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei frekt det bilde der! men heite for en ekkel fanger du limte på den! er det en usa fanger eller no det eller?

men ellers var det tøft med gult og sort;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei frekt det bilde der! men heite for en ekkel fanger du limte på den! er det en usa fanger eller no det eller?

men ellers var det tøft med gult og sort;)

 

 

mistenker att han har funnet bilder på nette jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik?

 

Det som er så bra med svarte felger er at man nesten ikke ser om forskjell på om man har 16 tom eller 20 tom før man er helt inntil bilen. Slik kan man spare mange penger på felger og dekk... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere som vil prøve seg på noen modder av den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei frekt det bilde der! men heite for en ekkel fanger du limte på den! er det en usa fanger eller no det eller?

men ellers var det tøft med gult og sort;)

 

Stemmer, det er en amerikansk Coupe Quattro (med s2 spec). og en slik "unik" fanger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.