Erfaringer rundt ettermontert Xenon lamper

Anbefalte innlegg

Vet at mange har ettermontert dette både nær/fjærn lys. Hvilke tekniske problemer har det vært i etterkant?. Positive / negative erfaringer med ulike typer ombyggningssett. Er noen sett bedre enn andre osv..? Vet at hos en del har ballasten røket ofte..hvordan kan dette event unngåes..?

 

Har lyst til og ettermontere dette selv.. tilbake meld ønskes..

 

 

Mvh

 

CarlE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt xenon på min S4 i snart et og et halvt år. Ikke et feilslag!!! Ballastene på mitt kit er Hella da,mulig det har noe å si. Før det kom på S4en så brukte jeg det på langlysa på min 90 quattro. Så det har vært i bruk i laaang tid. Aldri vært noe fjusk eller kødd med det. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt med MTEC-sett på mine nærlys en god del måneder nå, ikke fullt ett år enda men. Ikke registrert noe problemer med noen av komponentene, kjempefornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt et sett fra Biltema i 3 år, måtte bytte den ene ballasten, men det var pga fuktskader. Ellers må jeg nevne at jeg har disse på fjernlysene, så de brukes endel mindre enn hvis jeg hadde hatt dem på nærlysene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har på både fjærn og nær, er vel trekvart år siden jeg fikk de, har allerede byttet 3 av 4 ballaster!! Slå den!

 

Har fått dette dekket av garantien, Dybvig Trading. Men surt å fikle med det likevel.

 

Men lyset er jo blitt bra, kan jo se hvem man kjører på nå!!

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt mine JBL (?) i ett godt år nå tenker jeg, både på fjernlysa og nærlysa, det er Dybvik tradings produkter det og, jeg har ikke hatt ett eneste problem jeg heller...

 

OT : Johan har tross alt testet ballastene med kruttsalvene sine, men han kobler ikke at det er problemet :D:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.