#1 Skrevet Mai 2, 2004 någen så har roen på ombyggingav golf.. sko hatt litt hjelp t å bygga om 1,6`en min t 1,8 gti.. har en gti eg ska plokka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2004 ka du trenge hjelp t?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2004 tja.. ei extra hånd.. eg gjør alt aleina.. tar så lange ti.. sko liksom ha en kompis me meg men han gidde aldri bli me å hjelpa.. så hvis ein eller aen har lyst å skru litt me meg så e d bare å skriga ud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2004 du klare d aleina... viss ikkje e du pysa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2004 hehe ja. men 4 hende jobbe fortare enn 2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2004 flerre kokkar merre søl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2004 jeg kan hjelpe litt jeg, Er ingen sjefs mekaniker, men har fått en voldsom motor interrese i det siste. Kan evt se/vente etter helgen så passer det for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2004 guddie guddie trenge alt den hjelpen eg kan få. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...