Anbefalte innlegg

Var på tur sørover i helga, og var så heldig å kjøre rett i ett hull i Rv3 i Østerdalen. Kom brått på i en innersving. Så ikke så ille ut egentlig, men det var det tydeligvis. Kjentes ut som bilen letta omtrent.

Resultatet ser dere her.. au.jpg

Er det noe håp for denne? Kan den rettes og bli brukanes, eller er det bare å begynne å se seg etter nytt felgsett?

Vil samtidig rette en stooor takk til Vianor på Elverum for ypperlig service!! :-)

Synd jeg ikke kan si det samme om Olrud Bil, Audi på Elverum..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på "felg retting" eller noe i den duren, skrevet en god del om det på forumet tenker jeg.. såfremst det ikke er sprekk i felgen kan den nok la seg fikse..

Kjipt med felgskader..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min felg var flatere enn det der, å jeg fikk min etter en del runder bra igjen.

M-Tec i trondheim gjorde jobben på min felg.

Annbefales.

Men kommer jo litt ann på hvor dyr felgen er, å om det er mulig å skaffe ny.

Jeg måtte ut med 400 + moms per time for retting, men for meg var det verdt det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det dær reparerer du, fikset to felger på gamlebilen min, de så ca sånn ut. betalte 1200 tilsammen hos sunnaas hjulservice i oslo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min felg var flatere enn det der, å jeg fikk min etter en del runder bra igjen.

M-Tec i trondheim gjorde jobben på min felg.

Annbefales.

Men kommer jo litt ann på hvor dyr felgen er, å om det er mulig å skaffe ny.

Jeg måtte ut med 400 + moms per time for retting, men for meg var det verdt det :)

Felgen er vel ikke så fantastisk dyr, men blir vel fort rundt 3000 med omlegging og balansering i hvertfall tipper jeg. Tror uansett ikke jeg orker å investere i en ny felg, da vurderer jeg heller ett nytt sett..

Tenker du på EMM-sport, driver ikke de også med felger?

Eller er M-tec noe annet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M-Tech Mek Verksted er noe annet. Tror det eksisterer fortsatt.

Snakker du med Michael, vet han hvor det ligger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgen er vel ikke så fantastisk dyr, men blir vel fort rundt 3000 med omlegging og balansering i hvertfall tipper jeg. Tror uansett ikke jeg orker å investere i en ny felg, da vurderer jeg heller ett nytt sett..

Tenker du på EMM-sport, driver ikke de også med felger?

Eller er M-tec noe annet?

prisen jeg betalte var inkludert omlegging på felg også. resultatet ble kjempebra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send klage til vegvesenet, og krev at de dekker skadene på felgen. Hvis det er skader/hull i veien som skader bil/dekk er de erstatningspliktige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send klage til vegvesenet, og krev at de dekker skadene på felgen. Hvis det er skader/hull i veien som skader bil/dekk er de erstatningspliktige.

Det stemmer.. Hvis det ikker var merket da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikser den felgen jeg. ta kontakt med meg på tlf 45678499

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegvesenet krever bevis på at det var det faktiske hullet jeg kjørte nedi som laga skaden, så med mindre noen sto å filma meg blir det værre..

fikser den felgen jeg. ta kontakt med meg på tlf 45678499

Prøvde å kontakte deg mens jeg var nedi strøkene der, både på tlf og SMS men kom ikke gjennom..

Har forsåvidt vært hos Hanebo, og M-tech i Trondheim og felgen er skeiv i alle bauer og kanter, og går vel på skroten sammen med resten.. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der skulle jeg også ha klart å rette opp, ikke noe problem det, en svær hammer, trekloss, bittelitt varme, en avbalansringsmaskin og en halvtime så hadde den der blitt som ny.

Jeg og broder'n stod langs veien langt inne i Sverige på tur opp til Finnmark å retta opp en felg, en svær stein og biter av en død tre gjorde susen, det ble helt fint det gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der skulle jeg også ha klart å rette opp, ikke noe problem det, en svær hammer, trekloss, bittelitt varme, en avbalansringsmaskin og en halvtime så hadde den der blitt som ny.

Jeg og broder'n stod langs veien langt inne i Sverige på tur opp til Finnmark å retta opp en felg, en svær stein og biter av en død tre gjorde susen, det ble helt fint det gitt.

Er 'flat' både på innsida og utsida, i tillegg til at den er skeiv i andre retningen også, hvis du skjønner.. Så ut som ett åttetall når vi kjørte den i avbalanseringsmaskina.. I tillegg til at bakfelgen også antageligvis har fått kast da den har gått i samme hulla.

Så må jo sette kostnad mot verdi på disse hjula også nesten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 'flat' både på innsida og utsida, i tillegg til at den er skeiv i andre retningen også, hvis du skjønner.. Så ut som ett åttetall når vi kjørte den i avbalanseringsmaskina.. I tillegg til at bakfelgen også antageligvis har fått kast da den har gått i samme hulla.

Så må jo sette kostnad mot verdi på disse hjula også nesten..

prøv og ta kontakt med meg igjend. kan ikke kjønne at du ikke fikk kontakt men. kan vi ikke gjøre det sånn at jeg prøver og retter felgen og blir den ikke kjørbar så slipper du og betale. men får jeg den bra så betaler du. hva sier du til det. og om du skal kaste dem så ta kontakt med meg uansett er du snill.

du reffer meg på pm og på mail to-salve@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv og ta kontakt med meg igjend. kan ikke kjønne at du ikke fikk kontakt men. kan vi ikke gjøre det sånn at jeg prøver og retter felgen og blir den ikke kjørbar så slipper du og betale. men får jeg den bra så betaler du. hva sier du til det. og om du skal kaste dem så ta kontakt med meg uansett er du snill.

du reffer meg på pm og på mail to-salve@online.no

DET kaller jeg service!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.