Anbefalte innlegg

Kom det a90 7a med kjøre computer? Har ikke det på min. Men har sett flere 2,3 20v som har slik kjørecomputer. Hadde vært greit å hatt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett flere slike jeg å.

Er vel bare å skifte instrumentpanel til et som har, og hendler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger alle sensorer og ledning på plass hvis bilen ikke er bestilt med computer fra fabrikk?

Trodde de ikke la opp hverken ledningsnett eller sensorer med mindre bilen var bestilt med kjørecomputer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørecomputer !

Men har snakka med en her på forumet, som har den største typen kjørecomputer, den med autocheck systemet og det orginalt på sin 7A ! Husker ikke hvem det var, men det er jo temmlig sjeldent !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil bare ha sånn at jeg ser forbruk og gjennomsnitts hastighet osv. ekke så nøye med alt mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har "den store" med computer og Auto-check, så det er nok å få originalt ja. Men så tror jeg til gjengjeld også at han som kjøpte bilen min ny krysset av det som fantes av ekstrautstyr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har "den store" med computer og Auto-check, så det er nok å få originalt ja. Men så tror jeg til gjengjeld også at han som kjøpte bilen min ny krysset av det som fantes av ekstrautstyr.

Det gjelder også han som kjøpte bilen min helt ny, utenom at det ikke er største "versjon" av autocheck da : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig, har du skinn el.stoler med varme og full pakke du da? Tror ikke min ble levert med høyttalere baki engang. Er bare diskanter på siden av hatthylla. Som jeg ikke får ut : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det finnes. Mener å ha sett det på flere med NG-motorer, tilogmed gamle 1990modells Audi 100 hadde muligheter for det. Visstnok er det ikke noe problem å ettermontere heller men det koster visstnok en del. Like greit å bytte bil etter hva jeg forstod. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig, har du skinn el.stoler med varme og full pakke du da? Tror ikke min ble levert med høyttalere baki engang. Er bare diskanter på siden av hatthylla. Som jeg ikke får ut : bh :

Jeg hadde full pakke i min 20V Coupe Quattro(7A). Kommentaren han som kjøpte den av meg fikk på verkstedet han hadde den på var at de (Erling Røed) aldri hadde sett så mye ustyr på en slik bil før. Dette var en original 20V Coupe Quattro 1991.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helskinn(dørtrekk og seter), el-seter med varme og memory, el-vindu/takluke/speil, Klima, Kjørecomp, Autocheck, cruise-control, og en skipose i bakseteryggen. :)

Stereo må du ikke spørre om, for der er det ikke igjen fryktelig mye av det originale!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helskinn(dørtrekk og seter), el-seter med varme og memory, el-vindu/takluke/speil, Klima, Kjørecomp, Autocheck, cruise-control, og en skipose i bakseteryggen. :)

Stereo må du ikke spørre om, for der er det ikke igjen fryktelig mye av det originale!

Det skjønner jeg. Holder på å bytte jeg også. Montere skinn og ting. Men hadde vært greit å vite hva jeg brukte på mila. ute temp etc. Men får vel bare godta det som det er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjønner jeg. Holder på å bytte jeg også. Montere skinn og ting. Men hadde vært greit å vite hva jeg brukte på mila. ute temp etc. Men får vel bare godta det som det er.

Spørs om du egentlig vil vite hvor mye den bruker på mila da... : rolleyes

Men kjekt og ha da. Utetemp er da også på klimaen om en har det...

mvh Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om du egentlig vil vite hvor mye den bruker på mila da... : rolleyes

Men kjekt og ha da. Utetemp er da også på klimaen om en har det...

mvh Kristian

Det har vi da ikke :P Elektrisk takluke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.