#26 Skrevet Mai 2, 2004 Japser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 2, 2004 Jaja må bare sei det at "rattlåsracing" e værre enn det ser ud te............... Men øvelse gjørr mester.... More power!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 4, 2004 Opprinnelig postet av Roar Hetland More power!!!! Nå skal du vel ha minimum S4 bi-turbo nå vel? Nei, synes du var flink jeg! Så lærte du noe nytt også m.h.t girkassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 4, 2004 Hei, hvilke tider ble det ? Spesialt på A4 en ? Og hva er gjordt med motoren ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 4, 2004 Jeg husker ikke tiden, med det er en 1,8 TQ i orginal stand etter det jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 5, 2004 Opprinnelig postet av Jan Sagstad Hei, hvilke tider ble det ? Spesialt på A4 en ? Og hva er gjordt med motoren ! 10,098 ble det raskeste. Etter litt dårlige starter og endel feilgiring så er jeg fornøyd med "jomfru-turen" . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 6, 2004 Gratis! har omtrent samme bil med samme oppsett. Skal kjøre seinere i år. Har i tillegg satt inn forsterket cluch. Hva hadde du i slutt hastighet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 6, 2004 Der var feil på hiddensystemet, slik at sluttfarten ble ikke registrert:( Får prøve en annen gang og se da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 6, 2004 OK. du får komme til vårt treff i Bergen i august! Lørdag er det streetlegel, og søndagen er det bane kjøring og utstilling for VW-Audi Club. Alt skjer på samme sted ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 6, 2004 phøy..... ska blåse dokk bekke i Caddyen MED bikkjå i planen... Edit: eeeeehhh... eller ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...