Nordmøre: Gratulerer til oss selv. Dette klarte vi bra

Anbefalte innlegg

Vil bare gratulere alle som tok del i arrangeringen av treffet.

 

Alle dere som ga bort fritiden deres Torsdag, fredag, lørdag og søndag.

 

Uten dere hadde det ikke vært gjennomførbart.

 

Vi hadde feks. trøndere, søringer og "ikke medlemmer" som sto på og hjalp til med div rigging, vakthold, vask, nedrigg osv. Tusen Tusen takk.

 

Takk til Braatthallen som har vart helt utrolige. Med tanke på alt av fasaliteter vi fikk til disposisjon. Tillitten de ga oss uten å egentlig kjenne oss.

 

Gratulerer også til oss i Nordmøre lokallag`s styre. Tror vi skal være såppas fornøyde med oss selv. For dette vitner om at grunnarbeidet i forkant av treffet har vært meget bra!

 

Mvh:

Helge Fredriksen

(Seriøst mest full fra klokken 21.00 tilogmed 04.00 natt til søndag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt enig med siste taler. Dere fortjener all mulig ros for et kjempetreff hvor alt var tilrettelagt på en strålende måte for oss som kom på besøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere fornøyd med oppmøte? var mange relativt "lokale" biler som uteble.Var noen fine biler der da! f.eks den mørk gråe a4 avanten 2.5tdi! den e helrå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt stolt over å ha fått vært med på å gjennomføre treffet vårt. Blir nesten litt rørt når man i ettertid leser det som Andreas skriver. Selv om det alltid's kunne vært litt flere biler både på cruising og på utstillingen tror jeg vi alt i alt kan si oss godt fornøyde. I hvertfall artig å kunne lese at folk var fornøyde med treffet vårt :D

 

Til slutt vil jeg også rette en stor takk til alle frivillige som var med å hjalp til !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere fornøyd med oppmøte? var mange relativt "lokale" biler som uteble.Var noen fine biler der da! f.eks den mørk gråe a4 avanten 2.5tdi! den e helrå.

 

Mage fiiine biler jah=)

 

Vi kan vel egentlig ikke være annet enn fornøyde. Da vi har erfaring med at folk i kristiansund ikke evner å kjenne sin besøkelses tid.

Tenker her spesielt på den generelle kristiansunder`s manglende oppmøte på koserten.

 

Og det er litt trisat at såppass mange lokale biler ble stående utenfor. Syns også at mange fler fra Nordmøre Lokallag kunne ha vært tilstede.

 

Men er MEGET MEGET fornøyd som sagt tidligere her i tråden =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært kjempemorro å være med å arangere dette treffet, og tilbakemeldingene fra de som har vært her hos oss er bare så mye mer enn forventet. Så jeg synes vi kan være stolte av oss selv etter denne helga..

 

Men du har rett i det helge at kristiansundere har sirup i sofaen hjemme siden de aldri dukker opp når noe skjer i denne byen...

 

Men ellers har helgen vært kjempebra, så får vi se om vi ikke klare det enda bedre neste gang vi arrangerer noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"klapp-klapp-klapp" : rock :

Takk til dere som laget et bra treff, og håper dette gjentar seg flere ganger. Irriterer litt at jeg måtte jobbe den helga, men litt fikk jeg da med meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune??? Hæ: klø :

Har du endelig greid å rota deg inn hit nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune??? Hæ: klø :

Har du endelig greid å rota deg inn hit nå?

 

Jupp, måtte bare hive meg på vettuh: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.