Kimmit sport med råder til Audi!!!

Anbefalte innlegg

Dette så veldig ut som "kina varer" hvor er merkenavnene på denne siden? og de prisene på turboer var vel litt i minste laget, for å være orginal vare....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så veldig ut som "kina varer" hvor er merkenavnene på denne siden? og de prisene på turboer var vel litt i minste laget, for å være orginal vare....

 

Vil tro at det er mye det samme som 034efi har (scat) etter hva jeg har forstått så kommer de fra kina ja (er det så galt da??) men maskineringen er det div andre firma som gjør. (ergo blir det forskjellige navn)

 

Ifølge 034 så skal de holde til 600+ å det skulle jo holde til de fleste :)

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, råder til ca denne prisen er det jo flere som selger, er ikke opptgitt merke på dem heller.

men har sett flere potente femmere på slike råder;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at det er mye det samme som 034efi har (scat) etter hva jeg har forstått så kommer de fra kina ja (er det så galt da??) men maskineringen er det div andre firma som gjør. (ergo blir det forskjellige navn)

 

Ifølge 034 så skal de holde til 600+ å det skulle jo holde til de fleste :)

 

Tom Rune

 

Det er vel "litt" sjangsespill å sammenligne noen råder på en gitt nettside med noen råder fra en annen nettside uten noen form for grunnlag for dette. At rådene til 034 holder mål betyr ikke at de som Kimmitsport har gjør det. Kimmitsport sier ingenting om hvor eller hvem som produserer rådene for de. Hvordan da du kommer frem til at 034 selger de samme varene synes jeg er noe underlig.

 

Utover det må jeg si meg enig at det virker litt "kina" å ikke ha noen merkevarer på sidene sine. Eks så synes jeg det er underlig at de har K-26/27 turbo til 8.000.- uten at de sier at det er KKK turbo. Pussig at man ikke markedsfører varemerket man selger. Jeg sitter absolutt igjen med følelsen av at denne K-26/27 turboen er en kina replica av KKK sitt produkt. Dersom det skulle vise seg å ikke være en replica så er det århundrets kupp da jeg ikke har funnet noen i hele "internettverden" som kan selge KKK 26/27 så billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel "litt" sjangsespill å sammenligne noen råder på en gitt nettside med noen råder fra en annen nettside uten noen form for grunnlag for dette. At rådene til 034 holder mål betyr ikke at de som Kimmitsport har gjør det. Kimmitsport sier ingenting om hvor eller hvem som produserer rådene for de. Hvordan da du kommer frem til at 034 selger de samme varene synes jeg er noe underlig.

 

Utover det må jeg si meg enig at det virker litt "kina" å ikke ha noen merkevarer på sidene sine. Eks så synes jeg det er underlig at de har K-26/27 turbo til 8.000.- uten at de sier at det er KKK turbo. Pussig at man ikke markedsfører varemerket man selger. Jeg sitter absolutt igjen med følelsen av at denne K-26/27 turboen er en kina replica av KKK sitt produkt. Dersom det skulle vise seg å ikke være en replica så er det århundrets kupp da jeg ikke har funnet noen i hele "internettverden" som kan selge KKK 26/27 så billig.

 

Enig med dette, og det er ingen tvil om at maskinering har mye å bety, hørt mye om trange kryssboltforinger osv... på billige varer.

Og dette tror jeg ikke forkomme hos firma som 034 som prøver ting dei selger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein del deler er fra kina ja, kan sei sopass att det holder godt mål. ijallefall turboene. dei bygde ein e30 325 i fjor og den vart målt til 384hk på jul m/t04e turboen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tekst og bilde er mer eller mindre klipt og limt fra 034 sine sider, men det er jo ingen garanti for at rådene er de samme.

 

Etter det jeg har forstått er det viktig med skikkelige bolter...ARP er vel å foretrekke? Har sett at også noen av kina rådene kommer med dette.

 

Selv har jeg ikke hørt om noen som har knekt/bøyd andre råder enn de originale, men sover nok bedre om natta med et sett fra Pauter, Verdi, Carillo etc...

 

Motorbyggerne der ute må gjerne dele av sine erfaringer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein del deler er fra kina ja, kan sei sopass att det holder godt mål. ijallefall turboene. dei bygde ein e30 325 i fjor og den vart målt til 384hk på jul m/t04e turboen.

 

Ja det er greit og veldig bra at den klarer den effekten....men hvor lenge holder turboen da....er det holdbare saker...??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er greit og veldig bra at den klarer den effekten....men hvor lenge holder turboen da....er det holdbare saker...??

bilen har levd et hart år nå og ikkje hørt noen klager i fra eigeren sist eg snakte med han på kimmit-sport.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

folk er veldig flinke til og vere negtive her inne :)

synset det er topp at det blir litt konkuranse på desse produkta.... og vist dette er dårlige produkt... ja da trur eg at vi hadde hørt om det... neativ omtale det er noe som sprer seg fort.... alle eg har snakket med som har handlet her har vert veldig godt fornøgde.....

 

Ring og snakk med gutta på KIMMIT SPORT meget hygglige som villig svarer på det dere mått lure på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

folk er veldig flinke til og vere negtive her inne :)

synset det er topp at det blir litt konkuranse på desse produkta.... og vist dette er dårlige produkt... ja da trur eg at vi hadde hørt om det... neativ omtale det er noe som sprer seg fort.... alle eg har snakket med som har handlet her har vert veldig godt fornøgde.....

 

Ring og snakk med gutta på KIMMIT SPORT meget hygglige som villig svarer på det dere mått lure på :)

 

 

Helt enig!

 

Jeg har handlet der og er kjempefornøyd med dem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen har levd et hart år nå og ikkje hørt noen klager i fra eigeren sist eg snakte med han på kimmit-sport.

 

Har snakket med Kim om denne turboen, og hvis det holder greit er det jo veldig bra.

Hyggelige folk. Har bare kjøpt filter derfra foreløpig, og ingenting å si på prisene hvertfall.

De skulle visst komme med rustfrie grenrør til 20 vt snart også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har seg vel sånn at vi her på berget alltid har har gått med den pussige oppfatningen at dyrest motordeler er det eneste som gjelder. Har alltid stilt oss litt tvilende til gutta i nabolandet som har bygd "snik-bygg" Med masse orginal deler og masse billig deler. Saken er jo at det fungerer som regel. Og bygger man med litt rimeligere deler så er ikke vanlig mann i gata ruinert og gjeldsslave om det skulle rase heller. Er også mange her som sikkert er som meg: Totalt uerfarne motorbyggere. OG da er det ikke nødvendigvis Kina-rådene som lir det svakeste leddet???: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og til alle dere som ikke vil ha produkter som er produsert i kina/lavkostland....

Jeg tipper vel det er skrekkelig mye av produkter vi omgir oss av dagelig som kommer derfra.... hvitavarer, lyd å bilde, klær møbler... igrunn det meste... så hvorfor ikke ta sjansen på noen råder og:p

 

når det er sagt, er det vil ingen av oss soom VET om kimmit produkter er fra kina da: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kimmit selv sier jo at d ikke er Kina-råder. Og hvorfor skal en Amerikaner være bedre til å lage råder enn en kineser??: smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kina er vel gjerne ikke det verste kanskje, men dog langt nede på "made in" landene jeg hadde foretrukket å kjøpe fra. Foretrekker europeiske merkevarer som jeg vet skal holde i nesten alt jeg kjøper. Betaler heller littegrann ekstra for det. Sett at K26/27 - Kimmit sport - turboen holder 30 000 km, en org KKK holder vel tett på 200 000 før den begynner å bli sliten? Selvfølgelig alt etter bruk da, men regner med dere tar poenget mitt. Mange av produksjonsstedene i kina sliter med luft fuktighet.. Jobba en gang i tida på jernvarebutikk og varene kjeden bestilte til oss kom fra kina. Det hendte oftere at enn ikke at varene allerede var rusta da dei kom fremt til oss. Men dog. selger Kimmit slike produkter vil nok ikke ryktet deres bestå serlig lenge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær snill og ikke la tråden skli lenger ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sklidd ut?? Er jo en ren produktvurdering her!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sklidd ut?? Er jo en ren produktvurdering her!!

 

Hold diskusjonen til disse rådene og ikke til kinesiske produkter generelt, så er det en ren produktvurdering, ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og til alle dere som ikke vil ha produkter som er produsert i kina/lavkostland....

Jeg tipper vel det er skrekkelig mye av produkter vi omgir oss av dagelig som kommer derfra.... hvitavarer, lyd å bilde, klær møbler... igrunn det meste... så hvorfor ikke ta sjansen på noen råder og:p

 

når det er sagt, er det vil ingen av oss soom VET om kimmit produkter er fra kina da: rolleyes

 

 

Så sant så sant Helge!!!

 

Kjøper kvitevarer og hifi produkter av kjente navn... men gå dei i sømmene og da får dere verkleg sjå vilket lande desse kommer fra... det er 100% garasje mix dette, og der i fra masse fra KIna... så lavkostlanda kan produsere ordentlege greier... veit Kimmit Sport er kresne på levrandøra... og ja dei veit at er det berre dritten dei leverer so ja.... da er dei døde som firma....

 

Men eg sier det i gjenn.... til alle dere "forstådere påere og skeptiske" ta en tlf til gutta... dei svarer dere garanter på det dere måtte lure på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.