Anbefalte innlegg

Tankmåleren min er helt spinnvill, viser full tank helt til det er nesten helt tom tank.

Fjetland i Stavanger skal ha bortimot 6000 for å fikse dette, noen tips på hvor jeg kan få gjort dette billigere?

(-99 A6 2,7 TQ Avant)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være både potensiometeret i tanken din og instrumentet som er feilen. På golfen min måtte jeg bytte instrumentet pga feil med tankmåleren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Strand

Tankmåleren min er helt spinnvill, viser full tank helt til det er nesten helt tom tank.

Fjetland i Stavanger skal ha bortimot 6000 for å fikse dette, noen tips på hvor jeg kan få gjort dette billigere?

(-99 A6 2,7 TQ Avant)

Reklamere..... er ikke en brukerfeil dette så da ville jeg påberopt meg 5 års reklamasjonsrett da instrument og tankmåler er ment til å vare vesentlig lenger enn 5 år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et kjent problem på A6'ene. Har i hvertfall hørt om flere tilfeller av gale tankmålere. Og å bytte den er en omfattende jobb. Tror hele tanken må ut, bakaksel må slippes ned++ Ville ringt Møller Norge og hørt med de(for å få det dekket).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Schrøder

Det er et kjent problem på A6'ene. Har i hvertfall hørt om flere tilfeller av gale tankmålere. Og å bytte den er en omfattende jobb. Tror hele tanken må ut, bakaksel må slippes ned++ Ville ringt Møller Norge og hørt med de(for å få det dekket).

Hadde nettopp en A6 2.4 2000 el 2001 mod inne for det samme.... lampa lyste men måleren viste kvart tank

der ble instrumentet byttet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første bud må jaffal vær å gå en annen plass enn Fjetland for å få gjort noe.... Bil&maskin skal ha litt mere service rettet innstilling ifølge det jeg har hørt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er bruktimportert, er ikke bare bare å få dekket noe, dersom den hadde vært ny i Norge hadde det ikke vært noe problem å få det dekket.

Bil & Maskin skal ha like mye for jobben.....

Har vært kunde hos begge og har vært fornøyd med service hos begge, men prisen er like j..lig hos begge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også en 99 mod A6, med tankmåler som ikke viser riktig tanknivå. Vil gjerne ha det fiksa...Erik Arnesen i Oslo har skissert to scenarioer....at en, eller flere av de 3(?!) tankmålerne har hengt seg opp. Eller at feilen også kan skyldes at instrumentet er ødelangt. Noen som vet hvordan man kan luke ut en av de to mulige grunnene....Kjipt å evnt bytte instrument, hvis feilen ligger i tankmålern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om at man kan ha noe renseveske på tanken for å få renset sensorene, noen som har erfaring med dette,vet hva lurium man har i tanken??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.