Teknisk problem Audi A3 8L (Nykking i 1.gear)

Anbefalte innlegg

Sliter litt med at bilen nykker litt i 1gir. F.eks starter jeg på en bein flate og gir gass får jeg ofte null respons før draget kommer 2sek senere. Føler kanskje det sjer oftere når bilen er varm enn ellers. Har åpent luftfilter. Kan det ha noe innvirkning? Alle andre gir er helt ok!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du kjørt noe diagnose på den??

 

første tanker går jo mot lmm eller gasspjeld to ting som er veldig dårlig på disse bilene. hvordan luft filter har du??

 

 

 

har du prøvd å ta igang på 2 gir så et ikke er noe driverk som kødder.

tviler på dette men men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kjørt diagnose på den. Fungerer for det meste helt fint. Men la merke til det når bilen var varm igår. Er apexhi tørrfilter som står i nå.

 

Hvis det hadde vært driverket hvilke symtomer hadde det vært da? Tviler og på dette. På 2gir sliter den ikke. Er når jeg står helt stille den får problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med samme problem med min. veldig tung å få opp i fart. men så etter ca 2 sec kommer draget. irriterende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil anbefale å få noen som har litt greie på det til å prøvekjøre den, har ikke noe gode råd på rappen. men en diagnose er alderi dumt, få noen med vag com til å ta en skjekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

 

En kompis hadde samme problem på sin A3 1.8T.. Ny LMM, samt nye plugger. Ble 100% etterpå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet pris på LMM?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.