#1 Skrevet Juni 19, 2006 Denne er vel uten turbo? Eieren påstår det er 90hk originalt, men det høres jo mye ut uten turbo da... Noen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2006 Jeg for min del syns 1.7 liter høres rart ut også. Usikker på hvor mye SDI maskin yter men tror det er rundt 75-80 hk. Ikke sikker på det altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2006 Denne er vel uten turbo?Eieren påstår det er 90hk originalt, men det høres jo mye ut uten turbo da... Noen som har peiling? Trodde at tdi var med turbo og sdi var uten jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2006 TDI og SDI er vel nesten samme motor med og uten turbo ja. Turbo Direkte Innsprøytning og Suge Direkte Innsprøytning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...