Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet om noen som monterer styling billig og med et bra resultat?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, noen som vet om noen som monterer styling billig og med et bra resultat?: klø :

Hør med Biffen.Han gjør sånt.veit ikke hva han heter egentlig men.Kom på mc donalds på lørenskog neste mandag kl 19.00.Kanskje han er der da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med og gjøre det selv,kjøper du styling med perfekt passform er det superenkelt og smekke det på selv. ;)

Går du for Rieger etc så er det null problemo! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, noen som vet om noen som monterer styling billig og med et bra resultat?: klø :

 

 

hva er det du skal ha på da??? kanskje jeg kan hjelpe deg.. så kan du være med å lære selv også... hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt meg fult rs6 styling, front kanalskjørt og bakfanger.

Har desverre ikke de genene som trengs for bil skruing, men fy faen å rask j er på bleie skift.

Etter 8år i helsesektoren så får man rare kunskaper.: :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne trengt hjelp med 2 sett med høytalere og montering av forsterker!:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne trengt hjelp med 2 sett med høytalere og montering av forsterker!:rolleye:

 

 

høytalerer og forsterkern er ikke noe problem å fikse for deg.

 

send meg en pm så ser vi hva vi får i tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.