#1 Skrevet Juni 19, 2006 Har bygd om golfen nå og fått på el. dyser og fuelrail med btr (3 bar). Har også Megasquirt innsprøytning, men tingen er at motoren ikke vil starte. Den har gnist, så da er det bensin den ikke får. Må også sies av jeg har bytta bensinpumpe, så det er mye luft i systemet, men er det hele grunnen til at bilen ikke starter?? Kikket litt på megasquirt.info og der fant jeg denne: Men skal ikke BTR FØR dysene?! ikke etter.. blir jo kun etter btr at trykket detter ned til 3 bar. Isåfall har jeg gjort det omvendt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2006 Bensintrykkregulatoren skal være etter dysene for å holde riktig trykk over dysene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2006 hmmh.. jammen daså. Kan du forklare det no dypere..? får det lissom ikke helt til å gå opp med tankegangen min samma åssen jeg vrir og vender på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2006 sjekka spenning på dysene? sikker på at de åpner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2006 De dysene veksler jo så fort at jeg tror ikke jeg får målt det engang! Holder dem ikke oppe i 2ms eller no a..? har bare på "2-squirt" per dyse også. Du har jo ms stamnes.. få det ut i bilen din og hjelp meg!! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2006 hmmh.. jammen daså.Kan du forklare det no dypere..? får det lissom ikke helt til å gå opp med tankegangen min samma åssen jeg vrir og vender på det! har du målt bensintrykket?? hvis det lar seg gjøre så kan du ta ut en eller flere dyser og kinne motoren å se om bensinen kommer ut av de og forstøver bensinen. trykk regulatoren skal bare regulere trykket etter manifoldtrykket/vakum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2006 De dysene veksler jo så fort at jeg tror ikke jeg får målt det engang!Holder dem ikke oppe i 2ms eller no a..? har bare på "2-squirt" per dyse også. Du har jo ms stamnes.. få det ut i bilen din og hjelp meg!! hehe har fortsatt ikke fått lagt inn noen kode jeg gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 20, 2006 Skal du se om dysene får spenning må du bruke analogt måleninstrument, de digitale er for trege til å reagere på så korte signaler. BTR ligger etter dysene fordi den åpner returen til tanken når trykket i "fuel-railen" har nådd ønsket verdi, eks 3 bar. Hvis BTR er montert foran fuel-rail vil trykket ligge før BTR og all bensinen i fuel-rail renne tilbake til tanken. Håper eg skreiv dette forståelig, lykke til :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 20, 2006 Skjønnte det! fant en lignende forklaring også. Takk for hjelpen! Den starter også forresten.. MS POWER hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...