#1 Skrevet Juni 19, 2006 hei, clutchen på min s6 er veldig hard, knirker litt av den da jeg presser den inn, har hovedpumpa gått? bytte hele clutchen? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2006 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2006 Sjekk "pinnen" som går fra clutch pedalen til sylinderen/pumpen. Denne har en tendens til å knekke/løsne på midten, hvor det er et dempeledd av en eller annen grunn. Hvis dette er problemet, lag en ny "pinne" uten dempeleddet. Dette er et vanlig problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2006 Sjekk "pinnen" som går fra clutch pedalen til sylinderen/pumpen.Denne har en tendens til å knekke/løsne på midten, hvor det er et dempeledd av en eller annen grunn. Hvis dette er problemet, lag en ny "pinne" uten dempeleddet. Dette er et vanlig problem. takk for det, skal sjekke det etterpå.. noen flere meninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2006 det finnes ikke dødgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2006 det finnes ikke dødgang Det jeg mente var denne, se pil på bilde. Den har en tendens til å bøye seg (i dempeleddet under gummi-belgen), og dette fører til at clutchen blir tung å trykke inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2006 takk for svar skal få sjekket det opp jeg takk for tegninga også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...