Anbefalte innlegg

quotet for å hjelpe en på et annet forum:

 

Så kom neste problem. Soltaket på min S6 har tatt kvelden. Det eg tror eg galt er wire som går en til kvar side, er utslitte. Motor går, og om eg hjelper til så klarer mekanismene å fungere. Men for egen maskin høyrer eg det "hopper over" der oppe. Har hatt ut motoren. Denne går som den skal. Har smurt wire men de er nok så slitte at dette er for sent. Så var eg på et vag verksted i dag. Der var alt så vanskelig.

Kanskje her er noken som har vært borti dette? Kan tenke med det er samme opplegget på flere Audi. Tannhjul på motor er av stål så eg tenkte kanskje ikkje dette vart slitt. Wire ser eg ikkje har hatt det bra. Hjelp meg!! Kjekt å kunne opne taket når varmen snart kommer tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så som så

Har hatt ute hele solluken, smurt alt som er av bevegelige deler. Alle mekaniske deler fungerer, men det virker som motoren og tannhjulene som skal drive wire ikkje er i inngrep lenger. På VAG butikken ville dei bytte alt. Bare motor koster 4500kr. Men motor går som en klokke den. Er eventuelt visst tannhjul på denne og er gåent, men dette er som skrevet av stål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.