Forslag (fine sideskjørt og et skjørt til bakfangeren)

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp her nå.. har kjøpt meg front til Golfen min.. men så jo kjapt at jeg trenger mer styling enn bare fronten.

Å nå har jeg litt dårlig tid også.. Må ha noen fine side skjørter og et skjørt til bakfangeren. Blir nok Rieger til bakfangeren. Sånn som en bare setter på orginal fangeren.

MEN side skjørt der er jeg litt blank ass.. Ser at autoshineshop.no har billige skjørter, men vet ikke om dette er plast eller glassfiber.. Og jeg gidder ikke disse M3 skjørtene som så mange har brukt, selv om jeg da har samme fronten som mange har. R-RX2 fronten fra Rieger..

Hjelp meg noen.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger litt hjelp her nå.. har kjøpt meg front til Golfen min.. men så jo kjapt at jeg trenger mer styling enn bare fronten.

Å nå har jeg litt dårlig tid også.. Må ha noen fine side skjørter og et skjørt til bakfangeren. Blir nok Rieger til bakfangeren. Sånn som en bare setter på orginal fangeren.

MEN side skjørt der er jeg litt blank ass.. Ser at autoshineshop.no har billige skjørter, men vet ikke om dette er plast eller glassfiber.. Og jeg gidder ikke disse M3 skjørtene som så mange har brukt, selv om jeg da har samme fronten som mange har. R-RX2 fronten fra Rieger..

Hjelp meg noen.. : klø :

Har JE design på min.. kjøpt på nbs.. god passform.. bilder i signatur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har JE design på min.. kjøpt på nbs.. god passform.. bilder i signatur

Takker for det.. noe slikt jeg kunne tenkt meg ja.. Men fant ikke det på siden dems.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det.. noe slikt jeg kunne tenkt meg ja.. Men fant ikke det på siden dems.. : klø :

jo de har dem.. står ikke JE design, men er de som står på en rød bil innpå siden deres.. kjøpte ett sett med dem forige uke, så de har! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.