S6 calippere - overhalingsett ?

Anbefalte innlegg

Får man kjøpt overhalingssett til s6 calippere? tenker først og fremst på glidedelen av calippern. gjerne ca pris hvis noen vet det.

 

Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glidebolter og hylser du tenker på? jeg fikk ikke tak i fra vag iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er glidebolter og hylser jeg mener ja. Rart de ikke leverer det da: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener jeg har sett dette et sted, muligens biltema, mekonomen eller meca har, men jeg finner det ikke.

 

Har nå knukket 2 av disse boltene som har vært rusta fast (1 på 100en og 1 på s6en). Måtte da kjøpe nye kalipterholdere. Til s6en måtte det bestilles ny fra tyskland. Synes også at det er rart at audi ikke selger deler til disse, da dette er et så vanlig problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går ann å bruke glidepinner fra andre calippere, bare mål lengden og tykkelsen på pinnene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

foran eller bak?

hvis dette er bak og det er likt som på s4 92-94 så mener jeg at mekonomen har dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bak vi snakker om her ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte ett rep sett med det som trengs til dette i går på BilXtra... "Fin" pris da, 330,- for settet, uten rabatter, så jeg betalte ikke det, men det skal være lagervare hos nevnte forhandler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bak, ja.. beklager var foran jeg undersøkte den gangen, og da hadde de det ikke på vag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var foran jeg tenkte på. Var hos audi og så på skjermen der, sto ingen ting om glidere der. Er ikke ødlagt på mine calippere, men tenkte jeg kunne skifte det når jeg har fra hverandre calippern og skal lakke. Men men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.