#1 Skrevet Juni 20, 2006 Jeg har lyst å bytte til aerotwin viskere på a3`en min, en 2001 modell type 8L må jeg bytte noe annet enn armene å bladene?? å hvilke armer må jeg kjøpe da? til hvilken type bil liksom? passer de overens med a3`en alle?? Takker for svar, gjerne meninger om å bytte og ikke også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2006 Jeg har lyst å bytte til aerotwin viskere på a3`en min, en 2001 modell type 8Lmå jeg bytte noe annet enn armene å bladene?? å hvilke armer må jeg kjøpe da? til hvilken type bil liksom? passer de overens med a3`en alle?? Takker for svar, gjerne meninger om å bytte og ikke også.. Har byttet på A3`en min. Det du trenger er viskerarmer og viskerblader. Mener dette kom på A3 8L på 2003 modellen. Kjøpte alt på ebay.de kom på ca 1200.- inkl frakt for viskerblader og armer både foran og bak. tok 5 minutter og bytte. Ligger noen sett her: http://fahrzeugteile.search.ebay.de/a3-8l_Scheibenreinigung_W0QQcatrefZC12QQfromZR8QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ61939 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2006 Kjøpte på ebay til min '96 modell A3 jeg også, men slapp unna med 113 euro all in Du får både blader og armer med på kjøpet, og som Ørjan sier, det tar små 5 minutter å bytte Løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2006 Jeg byttet på TTn min og kjøpte mine på Møller i Oslo. 835,- inkl. klubbrabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2006 Kjøpte på ebay til min '96 modell A3 jeg også, men slapp unna med 113 euro all in Du får både blader og armer med på kjøpet, og som Ørjan sier, det tar små 5 minutter å bytte Løp og kjøp Hadde det ikke vært for noen paragrafryttere i tollvesenet så hadde vell jeg havnet på det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2006 Jeg byttet på TTn min og kjøpte mine på Møller i Oslo. 835,- inkl. klubbrabatt. Vi som har råd til å kjøpe ordentlig bil har visker bak også. Og skal du bytte foran synes jeg man må bytte bak også for å få helheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2006 grunnen til at jeg postet, var at det er ikke sikkert at det blir billigere fra utlandet. Ville bare informere om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 20, 2006 grunnen til at jeg postet, var at det er ikke sikkert at det blir billigere fra utlandet. Ville bare informere om det Hadde kommet på 65 euro hadde jeg nøyd meg med kun aerotwin foran da Litt lettere for deg som ikke trenger visker bak gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 20, 2006 Hvis du ikke vil skifte hele viskerarma,så får du kjøpt AeroTwin viksere for å sette på vanlige "QuickClip" viskerarmer. Har dette på min bil,og viskerne er veldig mye bedre. Mindre lyd og bedre sikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2006 Takker for hjelpen, jeg har nå bestilt fra ebay jeg og måtte ut med 90euro (til nå da, hvis ikke disse rytterne kommer til meg og) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2006 Takker for hjelpen, jeg har nå bestilt fra ebay jeg og måtte ut med 90euro (til nå da, hvis ikke disse rytterne kommer til meg og) Får håpe du slipper unna de ja. Er vell en av få ganger jeg har måtte betale moms på varer fra utlandet. I 8 av 10 tilfeller så går pakkene igjenom og får bare ett stempel "ikke tollpliktig". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 22, 2006 Mailet med avsender og ba han sende det som en gave, men det hadde han visst glemt for det kom som vanlig pakke, med beskrivelse av innhold og verdi skrevet utenpå Men jaggu om ikke jeg bare kunne hente den kvitt og fritt på postkontoret for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...