Anbefalte innlegg

Dette er saken:

Slo av ESP.

Dro det bilen gikk i første gir, men rett før jeg skulle legge inn andre gir ble det bråstopp. EPC begynte å lyse og gasspedalen "sluttet" å virke.

Skrudde av tenningen.

Skrudde på tenningen.

Nå lyser lampen for ESP og vil ikke slås av(den trekanten med skrensespor i)

Hva kan ha skjedd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk sikringene først

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme skjedde med min i vinter. Var ute og herjet litt, og plutselig var det bråstopp. ABS, ESP + flere begynte å lyse.

Etter å ha skrudd av og på tenningen fungerte alt helt fint etterpå.

Kan ha vært samme som du har opplevd, bare at du muligens tok sikringen til ESP samtidig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikringer er sjekket, alt ok...

Det samme skjedde når jeg tullet litt vel mye cruise-controllen, men da var det bare å slå av og på tenningen, så ble alt fint igjen. Hmmm, må vel ha en visitt på audi, og det blir sikkert dyrt : rolleyes MØKK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikringer er sjekket, alt ok...

Det samme skjedde når jeg tullet litt vel mye cruise-controllen, men da var det bare å slå av og på tenningen, så ble alt fint igjen. Hmmm, må vel ha en visitt på audi, og det blir sikkert dyrt : rolleyes MØKK

Har samme problem på min S4, B5, bare at der lyser iogså abs lampa konstant. Si ifra om du finner ut av dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.