#1 Skrevet Juni 20, 2006 sidan eg er berørt av vwcc ikkje leverer senkesettet eg har bestillt så må eg kjøpa nytt ein anna plass. var å hørte i dag på kw v2 idag men vil ikkje betale 16000kr for eit senkesett. så kor kan eg kjøpa eit senksett som har desse tinga: - justerbart framme og bak. min 60mm senking - må vera til vw jetta GT/GL - gjerne rustfritt. vil ha eit bra sett men som ikkje koster skjorta. rundt 10 000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2006 du kan prøve amp tuning, mange gode ref fra andre klubb medlemmer. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=53422: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2006 hør med norsk bildelsenter, dem selger kw! Billig(ere)... til en Golf 5 2.0 tdi 4motion kom variant 1 på cirka 9K, variant 2 på 12K og variant 3 kom på 15 laken.. dem har som eneste importør av kw også 2 års garanti etter hva jeg hørte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2006 har nettopp bestillt hos amp-tuning. mottar det om 2 veker. nsb skal ha 12000kr for kw v2 til jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2006 Jon`s dekk og felg i Skien skaffer også kw.. der kjøpte jeg.. ring han for et bra tilbud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...