#1 Skrevet Juni 20, 2006 Er det noen som har eller som vet om en kurrant bil til salgs, max 20' kr. Bør være EU-ok og teknisk bra stand, uten for mye fix da det er min svigerinne som skal ha seg bil.... Gjerne Golf / Polo / Audi 80 eller samme størrelsen... Bør være i eller rundt Trondheim.... Alle gode tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2006 Jeg har en blå 92VW Golf 1.8, 3dørs, den ble EU godkjent i April, årsavgift betalt, den står riktignok i Sarpsborg, men det er jo bare en fin tur hjem i en fin bil, så blir hun kjent med bilen også. 26000 er prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2006 Eg har en Audi 80 CC som er Eu-ok fram til sept/okt. har 190 på tellaren og er i god stand, tromler bak bør pusses da desse har en tendens til å henge seg på. nylig skiftet clutch, reg reim, topp pkn og gode vinterdekk. Ellers en ok bruksbil. årsavgift betalt. pris rundt 9000 kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2006 Takker for tilbud begge 2, men det blir for langt unna.... Anyone else:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...