Anbefalte innlegg

Jeg skal en tur til Tyskland i sommer. nermere bestemt Erfurt.

 

Er det mye å spare på å ta en service der nede?

Hva gjøres på en vanlig service? Bilen min har nå gått 195000.

 

Vil gjerne holde service boka siden er fulgt til nå, men er det bare olje og litt div er det vel ikke vits å betale i dyre dommer for det....

 

Noen som event vet om det er ett mekeverksted i Erfurt, og hvor jeg evnt skal sjekke for få å finne ut og finne tlf nr?

 

Takker for svar og innspill!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel påtide å bytte registerreim med den km, og det sparer du jo penger på å få gjort i Tyskland, ellers er det vel det vanlige, sparke i hjulene og trille den ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel påtide å bytte registerreim med den km, og det sparer du jo penger på å få gjort i Tyskland, ellers er det vel det vanlige, sparke i hjulene og trille den ut.

 

Den ble skifta på 180000...

 

Så du mener det bare er amåtteri som gjøres og mye penger å betale....

 

Jeg er ikke så veldig stødig på dette her.... der for spør jeg...

 

En ting som er, er at abs`en begyner å vibrere veldig tidlig når jeg kommer inn mot kryss ol. (skjer kunn når jeg har liten hastighet...) Hva kommer dette av?

Har hårt noe om at man kan lese av med vag-cam....

 

Noen meninger?

 

Noen som har vag-com å kunne tenke å hjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med ABS'n din er ganske grei, som oftest er det disse ABS ringene dine som er fulle av støv og dritt, rens dem og mest sannsynlig så blir dem bra igjen.

 

Bytter du reg-reim på 180T så hadde du sikkert en stor service samtidig, så da er det jo bare olje/filter bytt pluss noen få små sjekk punkter, den servicen skal normalt ikke være så dyr, men med tanke på Møller så skriver jeg at den normalt ikke skal være så dyr, men som de fleste har erfart så har ikke Møller "rimelig" i sitt vokabulær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he ja det kan du si... Men det er ikke verre enn å sjekke ut.. Veldig greit å ha denne mobilitetsgarantien med tanke på å bilen ruller og ruller rundt i landet....

 

Disse abs ringene, er det en komplisert greie? er det noe jeg vil klae på egenhånd?

 

Takker for fine svar!

 

Det med ABS'n din er ganske grei, som oftest er det disse ABS ringene dine som er fulle av støv og dritt, rens dem og mest sannsynlig så blir dem bra igjen.

 

Bytter du reg-reim på 180T så hadde du sikkert en stor service samtidig, så da er det jo bare olje/filter bytt pluss noen få små sjekk punkter, den servicen skal normalt ikke være så dyr, men med tanke på Møller så skriver jeg at den normalt ikke skal være så dyr, men som de fleste har erfart så har ikke Møller "rimelig" i sitt vokabulær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at det er populært å ta service hos Audi Zentrum Flensburg, faktisk så populært, spesielt i Danmark, at de har Dansker i kundemottak og service.

 

http://www.audi-flensburg.de/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.