#1 Skrevet Juni 20, 2006 Det ryktes at jeg kan bygge om en bremsekraftforsterker fra golf mk2 til mk1. Jeg har sett og prøvd litt, men forstår ikke hvordan det skal gjøres. Er jo ikke samme diameter på hullet bak der heller da. Det er snakk om en 9" fra en 16v til mk1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2006 Det ryktes at jeg kan bygge om en bremsekraftforsterker fra golf mk2 til mk1.Jeg har sett og prøvd litt, men forstår ikke hvordan det skal gjøres. Er jo ikke samme diameter på hullet bak der heller da. Det er snakk om en 9" fra en 16v til mk1 Har 9" til Golf 1 jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2006 Har 9" til Golf 1 jeg... Hadde vært det enkleste det ja. hvor mye da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2006 Hadde vært det enkleste det ja. hvor mye da? Ca. 1000? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2006 Ca. 1000? Ok, jeg venter. Jeg skal hente masse einserdeler til helga med varebil, håper det følger med en slik da. Men er det ikke mulig å bygge om? Jeg har 2stk til mk2 da:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2006 Det ryktes at jeg kan bygge om en bremsekraftforsterker fra golf mk2 til mk1.Jeg har sett og prøvd litt, men forstår ikke hvordan det skal gjøres. Er jo ikke samme diameter på hullet bak der heller da. Det er snakk om en 9" fra en 16v til mk1 Golf 2 9" passer på festbraketten, men har feil lengde/utforming på staget. Skal du bygge om til Golf 1 GTI bremser så trenger du en 9" bremsekraftforsterker fra en 1.6l eller 1.8l Golf 1 GTI. Hvis du planer om å oppgradere bremsekraftforsterkeren og masterpumpen til større enn orginal G1 GTI, så trenger du en 9" bremsekraftforsterker og masterpumpe fra en nyere Golf Cab eller Scirocco 1.8 ('85/86 og nyere hvis jeg ikke husker mye feil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2006 Golf 2 9" passer på festbraketten, men har feil lengde/utforming på staget. Skal du bygge om til Golf 1 GTI bremser så trenger du en 9" bremsekraftforsterker fra en 1.6l eller 1.8l Golf 1 GTI. Hvis du planer om å oppgradere bremsekraftforsterkeren og masterpumpen til større enn orginal G1 GTI, så trenger du en 9" bremsekraftforsterker og masterpumpe fra en nyere Golf Cab eller Scirocco 1.8 ('85/86 og nyere hvis jeg ikke husker mye feil) Det blir større bremser enn hva det er orginalt på en golf 1 gti ja. 280 mm foran med vr6 caliper og skiver bak. Så jeg må heller leite etter deler fra en cab. og scirocco da? Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2006 Det blir større bremser enn hva det er orginalt på en golf 1 gti ja. 280 mm foran med vr6 caliper og skiver bak. Så jeg må heller leite etter deler fra en cab. og scirocco da? Noen som har? Ja jeg fremdeles... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2006 Ja jeg fremdeles... Har du slik stein mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2006 Har du slik stein mener? Japp, fra 92 Golf Cab... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2006 Japp, fra 92 Golf Cab... Litt offtopic fra tråden, men du sitter ikke med drivakslingene fra den '92? (dvs de med 100mm ledd) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 22, 2006 Japp, fra 92 Golf Cab... Jeg vil ha:) Tar det¨på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...