#1 Skrevet Juni 20, 2006 Dette er kanskje et litt uvanlig spm, men prøver allikevel. Finnes det noe sted å få kjøpt sorte instumentskiver til RS2? Syntes det er så mye finere/cleanere, og bedre i en kombinasjon med "chrom tachorings" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2006 Tviler på det,men hvis du virkelig MÅ ha det i sort og er villig til å betale litt for det så kan du levere inn de du har til speedometer service i Oslo så får du de nok som du vil ha de. Jeg leverte inn noen Porsche målere/instrumenter som jeg skulle ha gjort om i elfenbenshvit bakgrunn med orange tall, og rødmerkingen flyttet til 9000 omdr. Det fikset de for meg for noen år siden og resultatet og finishen var perfekt. Et lite tips bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2006 Det høres dyrt ut.. er nok ikke verdt det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2006 Vet ikke om de har til rs2'en din men de har en del.. er ikke 80 instrument skivene like?? http://www.birba.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2006 Men ikke speedometeret på A80 får vel ikke det til 300 eller 280.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...