Få løsnet fordeler på Golf G60

Anbefalte innlegg

Hei sliter med å få vridd foedeleren på min G60, har seff løsnet på skruen som holder den fast ,e ser ut til at den har rusat fast i blokk,,.. Noen som ha no bra triks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør vel ikke begynne å vri på denne, tenningen er jo elektronisk og styres automatisk. Den står fast på grunninnstilningen og den behøver du jo ikke å endre.

 

Mitt tips, la den være hvis du gå med tankene om og liksom stille inn tenningen. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor dan får jeg da justert tenninga da? Bilen etter tenner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mange grunner til at en bil-motor ettertenner. Begynn med å sjekke pluggene dine om de er riktige til rett motor, har du for varme plugger kan du få problem med ettertenning. Lekker dysene dine kan du pgså få problem med det, men det ser du ved oppstart, ryker det masse svart samt litt tungstart når du starter opp så er det lekasje i dysene. Kjører du med for lav oktan på bensinen kan du få problem med det, osv.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.