#26 Skrevet Juni 21, 2006 Når kvelden nærmet seg slutten begynte takhøyden å bli litt lav, noe Andreas ikke skjønte stort av. Jeg prøvde å få tak i noen ansvarlige, men det var noen snodige mennesker i den lave avdelingen. De virket litt avstompet, men hadde likevel en tiltalende fasong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 21, 2006 Ut fra reaksjonen til Andreas og de stive brystvortene hans så så det ut til at han også likte fasongen på menneskene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 21, 2006 Men det er jo sånn at alt godt må ta en ende, og etterhvert som lyset kom på, ville de fra lokallaget gjerne ha oss ut av lokalet. De var mere bestemt mot noen en mot andre. Mens Terje fikk streng beskejd om å pelle seg ut så for noen kunne bære han, så ble jeg støttet ut av en blid vakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 21, 2006 Andreas var den eneste som tok litt ansvar. Han fikk låne vesten til ei som plutselig måtte til Smøla for å mate høner, og satte i gang med vasken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 21, 2006 Når vi omsider kom oss ut av hallen, så burde vi nok sannsynligvis ha dratt for å legge oss, men nå er vel ikke vi kjente for å tenke så mye etter klokka to om natta, så det endte med at privatsjåførene våre kjørte oss til et utested i byen. Jeg å innrømme at jeg har litt problemer med å huske hva det het, det måtte være Svets eller noe? De første vi traff der var jo selvsagt noen andre klubbmedlemmer. En lykkelig Golf-eier kom i snakk med ei ei bilinteressert jente om bytting av noen drivakslinger, mens Andreas begynte å smitte gjestene der også med djevel-øynene sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 21, 2006 Disse jentene diskuterte om det var V-sex som var best, eller om diesel er tingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 21, 2006 Til slutt tok vi til fornuften, og mens Andreas måtte konsentrere litt for å klare å trekke på smilebåndet igjen, så trakk vi oss stille tilbake. Vi var i seng mellom 4 og halv 5, så det var ikke så veldig enkelt å stå opp igjen klokken 7 for å få bilen klar til utstillinga på lørdag. Men skal man være supermann om natta må man nok pent være supermann om dagen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 21, 2006 Vi klarte jo omsider å få bilene presentable, men formen var ikke helt på topp. Andreas fikk plutselig en viktig samtale i den store hvite telefonen, men kom etterpå tilbake for å pleie meg litt. Vi brukte omtrent 20 minutter på å gå over gulvet i hallen første halvdel av dagen. Her har noen klart å fange oss i fri flukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 21, 2006 Det var ikke så mye utstillingsbilder jeg fikk tatt siden jeg ikke var helt stø på labben, jeg måtte nøye meg med et par fra stolen hvor jeg satt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 21, 2006 Etterhvert dukket det opp litt fengende underholdning på scenen, og det tente tydeligvis Andreas, for han fant seg straks ei dame som ikke var vond å be om litt action i skum(gummi)badet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 21, 2006 Så endte dagen med at vi begge fikk hver vår premie, og jeg var veldig fornøyd med min 2.plass, mens Andreas var litt sur på meg fordi jeg slo han, og han fikk 3.je. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 21, 2006 På kvelden ble vi invitert på en Galla-middag i hallen, og mens resten av gjengen spiste Fisk, fikk jeg og Eskild mat (Burger) av de snille damene på kjøkkenet. Vi var litt sliten, så vi tok kvelden tidlig. Dagen etter satte vi Dieseldyrene våre hjemover, og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. Takk for oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 21, 2006 På kvelden ble vi invitert på en Galla-middag i hallen, og mens resten av gjengen spiste Fisk, fikk jeg og Eskild mat (Burger) av de snille damene på kjøkkenet. Vi var litt sliten, så vi tok kvelden tidlig. Dagen etter satte vi Dieseldyrene våre hjemover, og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. Takk for oss. Flott historie Hjertelig velkommen tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 21, 2006 Bra historie dette Roger Kan egentlig bare si at det som forbauset meg mest var utseendet ditt, mitt inntrykk sitter etter det bilder du har på din profil. Ser at håret er borte og det samme er barten, du ble nesten ikke til å kjenne igjen (nå har jeg bare bildet å sammenligne med da). Kul story, gleder meg til neste treff dere skal på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 21, 2006 Kul story, gleder meg til neste treff dere skal på... Det gleder jeg meg til også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 22, 2006 Seriøst gjeng liksom...hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 22, 2006 Kjempebra treff-rapport, Roger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 22, 2006 Bra historie dette Roger Kan egentlig bare si at det som forbauset meg mest var utseendet ditt, mitt inntrykk sitter etter det bilder du har på din profil. Ser at håret er borte og det samme er barten, du ble nesten ikke til å kjenne igjen (nå har jeg bare bildet å sammenligne med da). Men etter hvert som du begyner å kjenne han vil jeg påstå at det er omtrent slik du blir vant til å se han. Genialt bilde foresten: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 22, 2006 Utrolig bra treffrapport...kanskje du skriver noen ord til Treffpunkt også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 25, 2006 Ettersom jeg forsto så skulle noen fra lokallaget der oppe skrive til treffpunkt, men skal de ikke det, kan jeg godt krote ned noen ord jeg vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 25, 2006 heheheheheh, ler så jeg faller av stolen min her... akkurat sånn jeg kjenner dere gutter... hehe, synd jeg ikke fikk vært med.. men, jeg kommer sterkt tilbake.... da skal dere få litt å bryne dere på... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 25, 2006 Det moro å se disse gutta reiser langt og koser seg. De var også innom Taverna i Alvdal på tur hjem. Koslig med treff rapporter av denne typen. Jeg skal reise turen ned mye av vestlandet i uke 27, håper det er mange fine klubbbiler i veien som er med å skaper et enda finere intrykk av naturen. Neste år skal jeg også være med på dette flotte treffet. det er mye skryt om hvordan opplegget her på disse treffene. Lykke til med resten av sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 21, 2006 Fortsettelsen: S-Line ligaens Raid til Bergen 2006. En suksesshistorie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...