S-Line ligaens Raid til Nordvest 2006. En suksesshistorie?

Anbefalte innlegg

Når kvelden nærmet seg slutten begynte takhøyden å bli litt lav, noe Andreas ikke skjønte stort av.

Jeg prøvde å få tak i noen ansvarlige, men det var noen snodige mennesker i den lave avdelingen. De virket litt avstompet, men hadde likevel en tiltalende fasong.

Under bordet.jpg

rumpe.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra reaksjonen til Andreas og de stive brystvortene hans så så det ut til at han også likte fasongen på menneskene.

Andreas3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er jo sånn at alt godt må ta en ende, og etterhvert som lyset kom på, ville de fra lokallaget gjerne ha oss ut av lokalet. De var mere bestemt mot noen en mot andre.

Mens Terje fikk streng beskejd om å pelle seg ut så for noen kunne bære han, så ble jeg støttet ut av en blid vakt.

Terje.jpg

treff kr.sund 050.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas var den eneste som tok litt ansvar. Han fikk låne vesten til ei som plutselig måtte til Smøla for å mate høner, og satte i gang med vasken.

Vaskemannen.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi omsider kom oss ut av hallen, så burde vi nok sannsynligvis ha dratt for å legge oss, men nå er vel ikke vi kjente for å tenke så mye etter klokka to om natta, så det endte med at privatsjåførene våre kjørte oss til et utested i byen. Jeg å innrømme at jeg har litt problemer med å huske hva det het, det måtte være Svets eller noe?

De første vi traff der var jo selvsagt noen andre klubbmedlemmer. En lykkelig Golf-eier kom i snakk med ei ei bilinteressert jente om bytting av noen drivakslinger, mens Andreas begynte å smitte gjestene der også med djevel-øynene sine.

Bilprat.jpg

Røde øyne.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse jentene diskuterte om det var V-sex som var best, eller om diesel er tingen.

Damer.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til slutt tok vi til fornuften, og mens Andreas måtte konsentrere litt for å klare å trekke på smilebåndet igjen, så trakk vi oss stille tilbake.

Vi var i seng mellom 4 og halv 5, så det var ikke så veldig enkelt å stå opp igjen klokken 7 for å få bilen klar til utstillinga på lørdag. Men skal man være supermann om natta må man nok pent være supermann om dagen også.

Andreas6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi klarte jo omsider å få bilene presentable, men formen var ikke helt på topp. Andreas fikk plutselig en viktig samtale i den store hvite telefonen, men kom etterpå tilbake for å pleie meg litt.

Vi brukte omtrent 20 minutter på å gå over gulvet i hallen første halvdel av dagen. Her har noen klart å fange oss i fri flukt.

treff kr.sund 056.jpg

treff kr.sund 075.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke så mye utstillingsbilder jeg fikk tatt siden jeg ikke var helt stø på labben, jeg måtte nøye meg med et par fra stolen hvor jeg satt.

utstilling.jpg

utstilling2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterhvert dukket det opp litt fengende underholdning på scenen, og det tente tydeligvis Andreas, for han fant seg straks ei dame som ikke var vond å be om litt action i skum(gummi)badet.

line dance.jpg

treff kr.sund 095.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så endte dagen med at vi begge fikk hver vår premie, og jeg var veldig fornøyd med min 2.plass, mens Andreas var litt sur på meg fordi jeg slo han, og han fikk 3.je.

treff kr.sund 101.jpg

treff kr.sund 109.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På kvelden ble vi invitert på en Galla-middag i hallen, og mens resten av gjengen spiste Fisk, fikk jeg og Eskild mat (Burger) av de snille damene på kjøkkenet.

Vi var litt sliten, så vi tok kvelden tidlig.

 

Dagen etter satte vi Dieseldyrene våre hjemover, og alle var enige om at det hadde vært en fin tur.

 

Takk for oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På kvelden ble vi invitert på en Galla-middag i hallen, og mens resten av gjengen spiste Fisk, fikk jeg og Eskild mat (Burger) av de snille damene på kjøkkenet.

Vi var litt sliten, så vi tok kvelden tidlig.

 

Dagen etter satte vi Dieseldyrene våre hjemover, og alle var enige om at det hadde vært en fin tur.

 

Takk for oss.

Flott historie :D Hjertelig velkommen tilbake : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra historie dette Roger :)

 

Kan egentlig bare si at det som forbauset meg mest var utseendet ditt, mitt inntrykk sitter etter det bilder du har på din profil. Ser at håret er borte og det samme er barten, du ble nesten ikke til å kjenne igjen (nå har jeg bare bildet å sammenligne med da).

 

Kul story, gleder meg til neste treff dere skal på...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul story, gleder meg til neste treff dere skal på...: smil :

 

Det gleder jeg meg til også!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst gjeng liksom...hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff-rapport, Roger! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra historie dette Roger :)

Kan egentlig bare si at det som forbauset meg mest var utseendet ditt, mitt inntrykk sitter etter det bilder du har på din profil. Ser at håret er borte og det samme er barten, du ble nesten ikke til å kjenne igjen (nå har jeg bare bildet å sammenligne med da).

Men etter hvert som du begyner å kjenne han vil jeg påstå at det er omtrent slik du blir vant til å se han.

Genialt bilde foresten: haha :

Rogern.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra treffrapport...kanskje du skriver noen ord til Treffpunkt også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom jeg forsto så skulle noen fra lokallaget der oppe skrive til treffpunkt, men skal de ikke det, kan jeg godt krote ned noen ord jeg vet du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheheheheh, ler så jeg faller av stolen min her...

 

akkurat sånn jeg kjenner dere gutter... hehe, synd jeg ikke fikk vært med.. men, jeg kommer sterkt tilbake.... da skal dere få litt å bryne dere på... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det moro å se disse gutta reiser langt og koser seg.

 

De var også innom Taverna i Alvdal på tur hjem. Koslig med treff rapporter av denne typen.

 

Jeg skal reise turen ned mye av vestlandet i uke 27, håper det er mange fine klubbbiler i veien som er med å skaper et enda finere intrykk av naturen.

 

Neste år skal jeg også være med på dette flotte treffet. det er mye skryt om hvordan opplegget her på disse treffene.

 

Lykke til med resten av sommeren.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.