#1 Skrevet Juni 21, 2006 På vei hjem fra jobben i går kveld, etter at jeg hadde svingt av E 18, fikk jeg en fet 70-talls Trans AM forran meg. For meg har alltid V8'er hvert (og er fortsatt) motor med stor M. Ble liggende bak og tengte at han kom sikkert til å gi jernet snart, og ganske riktig, den nydelige brølet av en vill V8'er kom..... Så jeg klarte selvfølgelig ikke å la være jeg heller. Tenkte at jeg får vel se hvor lenge jeg klarer å holde følge. Som tengt, så gjort, men overraskelsen var stor da jeg fortsatt etter en halv km fortsatt lå like bak den... Slik fortsatte det helt til jeg så postkassa mi fyke forbi og måtte kaste dreggen. Regner med at det var Audien's kjøreegenskaper som gjorde utfallet, da jeg kjører 2,5 tdi 115hk..... Men følelsen var rett og slett DEILIG!! En god avsluttning på en ellers grå dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2006 Hehe! Høres veldig bra ut. Jeg pleier å ha slike erfaringer i Baneheiatunellen i Krs, hvor "sinte" BMW'er med enda sintere 18-19 åringer bak rattet skal kjøre fra "den audistasjonsvogna". De pleier å bli litt overasket når V6'eren våkner og jeg stikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2006 Sånne gamle am-cars er det verste jeg ser, får vondt i sjela. Jeg pleier bare å riste på hodet når de kommer brummende gjennom byen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...