Anbefalte innlegg

Noen som vet hva inpresset til Audi 200 1985 mod er?

Kjøpte meg ASA 18" felger på Sharifs dekksenter, og de stakk alt for mye ut, har ikke palss til felgene under skjermene. Jeg forklarte godt hvilken bil jeg hadde, men ser ut som de ikke hadde heilt peiling. Så subber borti ganske ofte :-(

Bor i Haugesund, så kan ikke kjøre over der for å se på nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET45

Hvilket innpress har du fått?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor står som regel inpresset på felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inni! står ET??:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inni! står ET??:)

Det pleier å stå på baksiden av en av eikene, enten som ET eller OFFSET.

Ellers så kan du være ennå mer avansert og finne det ut selv: Finn felgens midt ved å måle felgens bredde fra ytterkant til innerkant. Så merker du av dette inni felgbanen og måler avstanden fra felgens anleggsflate til merket ditt og det målet er ET i mm. Ikke så lett å finne eksakt ET kanskje, men gir nok målet med -+5mm toleranse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpresset på min ASA JH1 Felg var ET35

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 225/40 R18 på ASA JH1 ET35 på min audi 200 85mod, de på sharif's anbefalte å setta på 225/30 R18. Kan dette gå tror dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 215/40-17 på 7.5" felg et 35, jeg måtte dra ut skjermen litt:o

har du senkesett? det vil jo hjelpe litt med stivere bil... men selvsagt ikke helt, en annen mulighet er å stille camber, men vil ikke anbefale det da det vil slite dekk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 225/45-17 på min. 7,5"felg,et35. God plass bak. Er litt over 1cm mellom dekk og skjerm. (på insiden alså)

Jeg ville satsa på 225/30-18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 225/45-17 på min. 7,5"felg,et35. God plass bak. Er litt over 1cm mellom dekk og skjerm. (på insiden alså)

Jeg ville satsa på 225/30-18.

er ikke mulig at det er god plass på utsiden: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kan du jo se min klaring, men har fått tak i en som kan valse for meg ;D så prøve ut d, ikkje mye klaring igjenn t den armen som svinger hjulene, bilen min er senket 40cm er grei stiv, men som kommer frem av bildet er det ikke mer enn ca 2mm klaring...

felger.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.