#1 Skrevet Juni 21, 2006 Noen som vet hvor det er rimligst å få lagt til 2,5" rustfritt eksosanlegg, trenger bare rør, har potta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2006 Anker på Kvala? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2006 der har eg spurt, de sa nei... kan han ha misforstått meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2006 der har eg spurt, de sa nei... kan han ha misforstått meg? Er det noen Torshov Bilrekvisita rundt deg da? De har rustfrie rør i 2.5"-3" dim i masser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2006 Er det noen Torshov Bilrekvisita rundt deg da?De har rustfrie rør i 2.5"-3" dim i masser.. Men de lager ikke rørene for deg? Har et problem med potta, Quatroen lage det litt vanskelig. For bak er det en sving som e ganske brutal rund den bakre diffen. Har hørt om JMA på stord, og Svendsen Eksos, har kontaktet de, men de måtte se bilen for å gi meg en pris. Kosta mye å reisa ned der, bom og feriger... :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...