#1 Skrevet Juni 21, 2006 bare kødda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2006 bare kødda IS IT A UFO? IS IT A PLANE? IS IT..? IS IT...? IT'S AN AUDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2006 Voldtekt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2006 Redelsfult stygg. Grusomt. Eneste som er noe å ta vare på er grillen .. jøsses. De sier at smaken er som baken .. delt og full av dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2006 Han har ihvertfall jobbet noen timer med bilen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2006 Blir kvalm: grønn : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2006 Jeg ser egentlig bare 2 feil på bilen jeg. Scopet på taket og fargen. Tenk deg den bilen uten scope og med en sort matt/china blu/rød med flak eller annen deilig farge. Da tror jeg den hadde blitt helt rå. Det er også noe feil med front lyktene men klarer ikke sette fingeren på det. Mulig det er det blå eller no: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2006 Dette så helt sykt stygt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2006 Drømmebilen til alle cirkus direktører:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2006 Fytti H.... men han skal ha for det å være fantasifull. Det får meg til å tenke på enkelte biler i klubben som nærmer seg dette... men som nevnt før; smaken er som..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2006 litt over kanten den der ja:) men har du flere bilder av dyret?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2006 Lakken ødelegger 70% av inntrykket på denne.... STYGG SOM (&%/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 21, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 21, 2006 Det er også noe feil med front lyktene men klarer ikke sette fingeren på det. Mulig det er det blå eller no: klø : Det ser ut som lykter fra BMW E46. : bh : Fy faen for en støgg bil! Han skulle ha mista lappen for å kjøre rundt i noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 21, 2006 Denne kvalifiserer vel til å være den STYGGESTE A4 jeg har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 21, 2006 ser på bildene at han har flyttet speilet ned på døren? det ble jo knallfint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 21, 2006 tenk faktisk å greie å legge ned så mye penger og så mye tid i noe så stygt: eek : nesten bra jobba vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 21, 2006 bare kødda Engangsgrill oppe og Audi-ringene foran intercooleren nede Hjelper ikke bare med en lakkering her nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 21, 2006 hahaha, tysk penisforlenger ! Tror du han føler seg kul når han kjører det der.. Æsj den bilen der var ful av skabb. Burde levere inn førerkortet og bilen skulle vært spiker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 22, 2006 skal ha for att han har sparklet alle skjøter på bilen da. Er det Rs2 speil på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 22, 2006 Burde levere inn førerkortet og bilen skulle vært spiker. Ser ut som det blir flere cola-flasker en det blir spiker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 22, 2006 greit at det kanskje ikke er det mest estetisk riktige som er gjort med denne bilen men jeg må ærlig innrømme at jeg syns han har gjort en virkelig god jobb...bilen er jo skikkelig gjennomført selv om det han har gjort kanskje kan diskuteres. Tenk så kjedelig verden hadde vært om alle hadde gjort det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 22, 2006 Jeg ser egentlig bare 2 feil på bilen jeg. Scopet på taket og fargen. Tenk deg den bilen uten scope og med en sort matt/china blu/rød med flak eller annen deilig farge. Da tror jeg den hadde blitt helt rå. Det er også noe feil med front lyktene men klarer ikke sette fingeren på det. Mulig det er det blå eller no: klø : Ser vi på de samme bildene eller?? Eneste rette jeg ser på bildet er ølteltet i bakgrunnen. Hadde bilen vært grønn hadde man ikke sett forskjell på den og søppelcontaineren som står der Noen burde ha buret inne denne fyren.. og kastet nøkkelen!! (Ikke du da, Knut-Erik ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 22, 2006 ...bilen er jo skikkelig gjennomført Stemmer det, gjennomført ødelagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 22, 2006 skal ha for att han har sparklet alle skjøter på bilen da. Og halve frontruta? Fin streamer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...