Anbefalte innlegg

ble stoppa av politiet på fredag. siden de ikke visste helt hva loven sa, så fikk jeg visningslapp på bilen. har bl.a. en bonrath monovisker på bilen.. OG har ikke papirer på denne.

er det noen som kan hjelpe meg? evt bare maile tuvpapirer på viskeren til meg?

 

hadde vært evig takknemling!!

 

beejacoo@hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å skriv en mail til Bonrath.

shop@bonrath.com

 

Og.... Hva med resten av magellappen...? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel ikke trenge noen papirer på bonrath visker?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da vel pokker ikke krav til 2 viskere.

Bare sikt ut av vinduet....: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste de kan hakke på er vist mono viskern har stopp posisjon midt på ruta... Dn må ligge... Fikk værtfall en kompis av meg høre når han ble stoppa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle også veldig gjerne hatt tüv papirene på bonrath monovisker til golf2. Noen som har dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da vel pokker ikke krav til 2 viskere.

Bare sikt ut av vinduet....: bh :

 

Offtopic: Jaguar E-Type har 3...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste de kan hakke på er vist mono viskern har stopp posisjon midt på ruta... Dn må ligge... Fikk værtfall en kompis av meg høre når han ble stoppa...

når jeg hadde det på golfen min så stod den i midt posisjon, de gangene jeg ble stoppet sa de aldri noen ting på det, den stod da oppført på vognkortet også da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nettopp derfor jeg trenger tüv papirer. for å få det inn i vognkortet. Ingen som veit om noen som kan ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sakt tidligere, så send en mail , så for du det du trenger der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått med et rødt ark begge gangene jeg har kjøpt monovisker fra Bonrath.. leite å se om jeg finner de kanskje

:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bilen levert med to viskere, så skal den ha to viskere. Alt som monteres utenom, bortsett fra lys, skal vises hos biltillsynet. Viskere(singel) skal enten stoppe helt nede, eller til høyre for midten av ruta. Ikke midt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk feil på min golf 2 med hjemmelaget monovisker. Dog bare feil på parkstillingen ( midt på ruta ). Justerte den slik at den lå parkert nede på h.s. Det ble iallefall godkjent hos biltilsynet i Asker og Bærum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått med et rødt ark begge gangene jeg har kjøpt monovisker fra Bonrath.. leite å se om jeg finner de kanskje

:evil:

 

Hadde vært fint om du kunne sendt meg en pm hvis du finner noe. Skal på godkjenning snart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fortsatt.. ingen som har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg en mail adresse skal jeg få sendt det til deg, men bare så du vet det så er ikke viskeren godkjent i norge for det omd u har TUV papir. Bonrath, og andre mono-viskere tilfredstiller ikke noen R-Dir og K-Dir, men det vil ikke si at DU ikke får det godkjent, er ikke alle som er like opplyst om dette på biltilsynet, men om rett skal være rett så skal den ikke kunne godkjennes i dette landet. Lenge leve norge som har 1 og samma lovverk men 100 måter å forvalte det på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg en mail adresse skal jeg få sendt det til deg, men bare så du vet det så er ikke viskeren godkjent i norge for det omd u har TUV papir. Bonrath, og andre mono-viskere tilfredstiller ikke noen R-Dir og K-Dir, men det vil ikke si at DU ikke får det godkjent, er ikke alle som er like opplyst om dette på biltilsynet, men om rett skal være rett så skal den ikke kunne godkjennes i dette landet. Lenge leve norge som har 1 og samma lovverk men 100 måter å forvalte det på.

 

Tusen takk! Send det til christofferaaa ( @ ) hotmail.com

 

Har sendt mail til Bonrath i tyskland også, men ikke fått noe tilbake. Så du skal nok en gang ha tusen takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.