#1 Skrevet Juni 21, 2006 Hei lurer på om det er noen som vet om denne felgen passer på en Golf IV?, sjekket på nettsiden, men fikk ikke noe fornuftig svar: mad : Driver å ser etter alternativ felg nå som jeg fikk beskjed fra Shariff at TSW Kyalami Chrome felgene jeg bestilte ikke kom før om to måneder: bh : , typisk det, da er jo sommeren over: eek : Alle svar mottas med takk: rock : MVH Håkon Berge: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2006 Får disse til golf ja.. Sjekk link: http://www.borbet.de/raeder-pkw/content.php3?rad=XL_bl&uid=&ukey=&site_lg=lga# (Og trykk der det står: "Design XL schwarz-poliert Räderkonfigurator + Gutachten") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2006 Hei lurer på om det er noen som vet om denne felgen passer på en Golf IV?, sjekket på nettsiden, men fikk ikke noe fornuftig svar: mad : Driver å ser etter alternativ felg nå som jeg fikk beskjed fra Shariff at TSW Kyalami Chrome felgene jeg bestilte ikke kom før om to måneder: bh : , typisk det, da er jo sommeren over: eek : Alle svar mottas med takk: rock : MVH Håkon Berge: vinke : Aaaargh, jeg hater slike felgkonfiguratorer hvor man må velge "Mercedes S-klasse mellom 1993-96" for å finne ut hva som passer til bilen din hvis man skal velge noe litt mer vågalt enn produsenten tør fortelle deg... I følge Bibelen (Rieger-katalogen, red.anm ), finnes Borbet XL i 7,5x17 og 8x18, men ikke i 5x100 boltsirkel dessverre. Det er godt mulig det er kommet etter at 2006-katalogen gikk i trykken siden de fås i 5x108/110/112/114,3 og således er det rart de ikke lager den i 5x100. Men slik jeg skjønte det fikk man heller ikke satt de på Golf 4 eller Bora i nevnte felgkonfig., så godt mulig de ikke fås til bilen din. Hvordan felgdim og senking hadde du tenkt deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...