Anbefalte innlegg

Hei lurer på om det er noen som vet om denne felgen passer på en Golf IV?, sjekket på nettsiden, men fikk ikke noe fornuftig svar: mad :

Driver å ser etter alternativ felg nå som jeg fikk beskjed fra Shariff at TSW Kyalami Chrome felgene jeg bestilte ikke kom før om to måneder: bh : , typisk det, da er jo sommeren over: eek :

Alle svar mottas med takk: rock :

MVH

Håkon Berge: vinke :

small.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei lurer på om det er noen som vet om denne felgen passer på en Golf IV?, sjekket på nettsiden, men fikk ikke noe fornuftig svar: mad : Driver å ser etter alternativ felg nå som jeg fikk beskjed fra Shariff at TSW Kyalami Chrome felgene jeg bestilte ikke kom før om to måneder: bh : , typisk det, da er jo sommeren over: eek : Alle svar mottas med takk: rock :

MVH

Håkon Berge: vinke :

Aaaargh, jeg hater slike felgkonfiguratorer hvor man må velge "Mercedes S-klasse mellom 1993-96" for å finne ut hva som passer til bilen din hvis man skal velge noe litt mer vågalt enn produsenten tør fortelle deg... ;)

I følge Bibelen (Rieger-katalogen, red.anm :)), finnes Borbet XL i 7,5x17 og 8x18, men ikke i 5x100 boltsirkel dessverre.

Det er godt mulig det er kommet etter at 2006-katalogen gikk i trykken siden de fås i 5x108/110/112/114,3 og således er det rart de ikke lager den i 5x100. Men slik jeg skjønte det fikk man heller ikke satt de på Golf 4 eller Bora i nevnte felgkonfig., så godt mulig de ikke fås til bilen din.

Hvordan felgdim og senking hadde du tenkt deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.