Forskjell på intrumenter til Audi Coupe 20v Q?

Anbefalte innlegg

Hei

er det noen som vet om det finnes forskjellige intrumenter til Audi Coupe 20v Q? Selger sier det er forskjell mellom "A" og "B" typene..... noen som vet om dette stemmer.... med a og b så mener jeg den bokstaven som kommer etter det sekssifra nummeret under km/t merket på speedometret...

(min har ingen av bokstavene.....:confused: )

mvh

Robin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ingen som vet dette? bare å spørre hvis jeg ikke forklarte godt nok eller no........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du spesifisere "instrumenter"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du spesifisere "instrumenter"?

instrument panelet, altså turteller, speedometer og alt det der..... kan det være forskjellige instrumenter som at de f.eks gir feil impulser sånn at speedometret viser feil, eller andre kontakter bak??? er det forskjellige versjoner som kom med disse bilene....??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bytta instrument i min B4 (4syl, 220km/t), satte inn ett fra B3 (5syl, 260km/t). Det var ikke noe problem..

Byttet også i en B4 tdi, der satte jeg inn fra en B4 bensin.. ikke noe problem det!

Så bytt i vei! Bør gå bra det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.