#1 Skrevet Juni 21, 2006 Mange som har tenkt seg fra Ålesund området? Jeg har bestilt plass på klubben sitt utstillingsområde nå... Hadde jo vært morsomt å samlet en gjeng å kjøre nedover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2006 gatebil eller klubben? Jeg skal på klubb treffet!! kjempe klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2006 gatebil eller klubben?Jeg skal på klubb treffet!! kjempe klar Tenkte på Gatebil nå i første omgang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2006 Ja e helt klar för gatebil ja..... nesten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2006 Jeg også HÅPER jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2006 Når reiser dere da? Jeg reiser nok torsdagen etter jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2006 Tror vi var tenkt en tur til Sverige først å handle litt ,så til Rudskogen senere... Usikker hvilken dag da onsdag/torsdags natt ellerno? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2006 skal vell på begge treffene tenker jeg...må få klar bilen i første omgang...må skifte bremser og foringer..deler er allerede i hus så blir vell ikkje nokke problem.er på overseiling fra england nå..er i ålesund søndagskveld...skal bli godt å komme hjem etter 2mnd med blått hav rundt oss:)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2006 Ser ut til at 4stk biler fra sula/ålesund reiser imorra i 17.00 -18.00 tida! Vi stikker en tur til sverige til liseberg å drikker falcon øl før vi stiller opp på gatebil torsdagskvelden.. Jimmie reiste idag, å ole johnny å olsvik kommer nedover på Onsdag om han får til bilen!! Når reiser dere andre...? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2006 Jeg reiser fra ålesund torsdag klokka 15:00... Må innom vestnes en tur å hente en kompis som skal sitte på til oslo.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2006 Kjempe klar for tur i dag!! Håper vi kommer oss avgårde til rett tid;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 11, 2006 Jeg er bortimot klar, skal bare montere 044 pumpa mi no å kjøpe nokke hulje Swwiiiiiiideeen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...