Hvor mye koster det å sandblåse/pulverlakkere fire felger?

Anbefalte innlegg

I osloområdet helst...

Har noen ronalfelger som trenger litt omsorg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sandblåsing vil lage spor i aluminiumen. Du må glassblåse. Dette koster kanskje en 1000 lapp.

Om du skal pulverlakkere koster det ca 800 kr for 4 felger i svart eller hvitt tror jeg det var.

Og 1500 ca for andre farger. Bruker farger fra et fargekart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I osloområdet helst...

Har noen ronalfelger som trenger litt omsorg :)

Felgservice/Dekksjekk i Askim gjorde en bra jobb på mine, 4 laken så blir det strøkent:) Senterkoppen skal også gjøres noe med, men de er plast, så de må lakkes på vanlig måte.

115-1533_IMG.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn så de ut da jeg kjøpte de i Sverige for et år siden...

211486_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterkoppen skal også gjøres noe med, men de er plast, så de må lakkes på vanlig måte.

Hvorfor ikke bare kjøpe de originale svarte Audi "mutter" koppene? Er ganske billige (rundt 50 kr pr stykk) og fremdeles mulig å få tak i, jeg kjøpte 4 nye tidligere i år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg betalte vel 1500 for glassblåsing og pulverlakking av 4 felgstjerner til BBS.

En kar som driver i drøbak (husker dessverre ikke navnet i farta)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandblåsing er ikke noe problem så lenge man bruker moderat trykk og fin sand. Har selv fått blåst 4 felger å de ble meget bra finish på etter blåsing ,jeg ga 200 kr for den jobben ;) Kjekt å kjenne folk på skipsverft : smil : (Takk Alex :) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare kjøpe de originale svarte Audi "mutter" koppene? Er ganske billige (rundt 50 kr pr stykk) og fremdeles mulig å få tak i, jeg kjøpte 4 nye tidligere i år.

Synes sølv er finere på disse felgene, da.. Er litt sær av meg;) Har litt sansen for ting som ikke går an å få tak i lenger også... Er bare sånn;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.