Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på om når man deler felgene så må man kjøpe nye skruer? Holder på å dele 19 tommerene mine men skruene ser jo like gode ut. Nye koster skruene 10,- pr stk, og trenger 36x4 da hvis alle skal nye.. sparer meg 1440 pluss frakt hvis eg klarer meg uten nye skruer.. Er det noen form for strekk på dei? Felgene det er snakk om er Rial Daytona Race.

daytona-race.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har BBS felger som skal pusses opp i løpet av kommende vinter.

Importøren anbefalte meg å bytte alle disse skruene, da disse skal trekkes til med moment. Det er visst strekkbolter på BBS.

Litt kipt visst senteret løsner i fart med de følger det kan medføre....

Jeg vil da si at 1440,- er en billig forsikring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skruene på mine satt ikke så veldig hardt fast. Løsna lett med 1/2" skralle med forlenger på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som oftest strekkbolter og de kan knekke om du skrur de igjen med det momentet du skal ha på skruene når du sett felgene sammen igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det strekkbolter kjøper jeg selvsagt nye.. Skruen ser ut som en vanlig skrue bare med 12kant hode. Teller 13 gjenger nedover skruen. Hvis det er strekkbolter ville vel denne da ha strekt seg og vil ikke passe i et hvilket som helst annet hull i same dimensjon? Men er det ikke strekkbolter så vil den gå rett på plass? Ok teori eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.