Anbefalte innlegg

Har prøvd å få tak i noen hos Sharif i et par dager. Har ringt og sendt mail, men... Sikkert mange som kjenner seg igjen.

Noen som vet hva slags dekk som sitter på de billigste felgpakkene? Ser han har RS4 i 18" til 7500,- Og hvis man vil oppgradere til bedre dekk, koster det da plutselig 10000,-?

Noen som vet hva slags rabatt man får på listepriser f.eks fra Martin's?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ASA SH-1 i den billigste pakka ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å få tak i noen hos Sharif i et par dager. Har ringt og sendt mail, men... Sikkert mange som kjenner seg igjen.

Noen som vet hva slags dekk som sitter på de billigste felgpakkene? Ser han har RS4 i 18" til 7500,- Og hvis man vil oppgradere til bedre dekk, koster det da plutselig 10000,-?

Slik jeg forstår det, så er det Nankang NS-2 225/40 18 i pakka til 7.500 kr. Aner ikke hvordan dekk han ellers har og hva pakka blir kostende da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går vel mye i Nankang i de billigste pakkene.

Du var litt kjappere der Runar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste feil, trodde han mente felgpakkene til 6000,- (de billigste), og hvordan felger det er. Gikk litt fort i "svingen" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er Nankang? Det sies at det er samme som Falken FK-451. Stemmer det?

Hadde FK-451 i 17" med 225 på en Bora tidligere. Fungerte fint det.

Lurer på om det er "mye" bedre med dyrere dekk.

Regner med at Conti Sport Contact og Pirelli P Zero er bedre. Men da koster det jo plutselig 1500-2500,- pr dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får som oftest det man betaler for :)

Så enkelt er det som oftest.

Nankang er et helt ok dekk som plasserer seg i samme bås som de fleste andre billig dekk.

Varme Pirelli,Conti og GoodYear er i en klasse for seg mener nå jeg i hvertfall.

Men da blir det fort dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er Nankang? Det sies at det er samme som Falken FK-451. Stemmer det?

Det finnes vel sikkert 100 ulike dekkmerker, Nankang har vel rykte på seg for å være et "billigere" dekk enn Falken, men det er sikkert ikke så stor forskjell, akkurat som det ikke er så stor forskjell på andre dekk heller ved "vanlig" kjøring på landevei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte med Nankang på min forrige Audi.. Var igrunn godt fornøyd med dem jeg... Et helt greit dekk til en billig penge.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte med Nankang på min forrige Audi.. Var igrunn godt fornøyd med dem jeg... Et helt greit dekk til en billig penge.. :)

hadde falken dekk på min forrie audi, i år har j nankang på 235.35.19 og syntes de er bedre en falken dekka: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nankang til 17" og har som mål å herje sporet vekk i løpet av sesongen. etter 3 mnd er det ikke tegn til slitasje nesten. muuuligens litt framme. Men da er det jo nesten slik at eg holde fartsgrensa uansett kor knapp svingen er ;) Fornøyd med dekka til den pris eg betalte ca 700 pr stk. Testa på våt asfalt og bremser ok uten vannplaning. Finnes bedre dekk, men glad eg ikkje valgte marshal eller pling plong eller noe sånt. For min del tippa det imellom nankang og gsd3 og da blei goodyear for dyrt å herje med denne sesongen.. Hehe. Neste år skal eg sko 19" mine og da blir det kjørt penere med bedre dekk. Mest trolig goodyear eller pirelli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, glemte meg. hadde fk451 på 19" og dei var tålig smale i forhold! 265 dekket i falken var omtrent like smalt som 235 dekket i nankang!! angående slitasje så er det en hjulstilling kontroll i mellom dei hjulskifta så det kan eg ikkje uttale meg om. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte noen felger der for 3 dager siden på nettet.

Prøvd å ringe etter det men får ikke svar ....

Er det eneste som nytter å møte opp der borte eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der i starten av Mai. og telefonen ringte i ett kjør. Var helt umulig å komme igjennom på tlf. Så vi bare troppa opp. Som en haug andre...

Har kanskje roa seg litt nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel alltid høysesong der kan det virke som.

Nå har jeg avtalt å kjøpe noen nesten nye hjul av en kollega av en her på forumet. Takker og bukker! Skal hentes i morgen

Har bestillt nye Pirelli P Zero Rosso i 235/40-18 til dem, så da regner jeg med å være godt skodd:-)

Sitter 225/40-18 Sonar på dem nå, som er rullet max 100mil. Tenkte å selge dem for et par lapper om noen er interessert.

Men, jeg bør kanksje hente dem før jeg begynner å annonsere noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får me som er medlemmer her nokon rabatt på dei 18" RS4 til 7500,- ??

Må ein bestille det på forhånd, eller er det berre til å møte opp der, så får du det på dagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får me som er medlemmer her nokon rabatt på dei 18" RS4 til 7500,- ??

Må ein bestille det på forhånd, eller er det berre til å møte opp der, så får du det på dagen?

Spørs jo helt hva du er ute etter. Men dem har det meste inne.

Jeg var der og handlet felger på tirsdag. Ikke så mye folk heller så det gikk forsåvidt kjapt der.

Ringte og ringte hele tirsdagen og kom FAKTISK i kontakt med en der tilslutt. :)

Ble 19" på meg siden dem ikke hadde noe 20" dekk inne den dagen jeg var der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også anbefale aabenraa felglager på kongsberg,de har også nankang dekk + andre...pleier å ha billige hjulpakker de også...http://www.afl.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styr unna nankang dekk sier jeg, ikke fornøyd i det hele tatt egentlig! Slitt ut 225/40x18 på fem måneder! De er sinnsykt myke, og med litt på kanten kjøring da blir de borte fort altså! Greie på vannplaning, og lite hjulstøy, det er det positive jeg har å si. Pluss att de sitter dårlig på veien! Har faktisk hatt sladd med disse dekka på tørr asfalt i alt for stor hastighet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål, når hadde du hjulstilling kontroll på golfen sist? Har hatt 2-er golf jeg også, sleit utrolig med dekk. Har hatt nankang ns2 på 200'en med fersk 4-hjuls stilling kontroll siden mars, og har slitt ned til 6 mm mønster dybde framme og 7 mm bak på det. Og det er på dritt dårlig vei, og skrelling i svingene.. Bror min har golf 2 nå, og kjører på marshal dekk som er uuuutrolig harde. Utslitt fremme på 3 måneder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt de nye hjulene i 3mnd nå,og jeg kjøre HARDT i svingene/spinner jo litt da (2wd) av og til,men Nankang dekkene mine er som nye ennå.Men sitter ikke all verden når det er vått når de er kalde men når de blir varme er de helt greie. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål, når hadde du hjulstilling kontroll på golfen sist? Har hatt 2-er golf jeg også, sleit utrolig med dekk. Har hatt nankang ns2 på 200'en med fersk 4-hjuls stilling kontroll siden mars, og har slitt ned til 6 mm mønster dybde framme og 7 mm bak på det. Og det er på dritt dårlig vei, og skrelling i svingene.. Bror min har golf 2 nå, og kjører på marshal dekk som er uuuutrolig harde. Utslitt fremme på 3 måneder.

Steinar, dette er ikke på golfen, men på passaten til fatter'n. Jeg som har brukt bilen de tre siste månedene, og det er da de har fått, big time:)

Men men. Jeg er ikke fornøyd med de dekka hvertfall. Visst dere ikke greier å slite ut de nankang dekka så må dere jo kjøre som noen ******:) Hehe, neida! Ps, 4 hjuls kontroll på vw merkeverksted ble tatt i vinter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.