#1 Skrevet Juni 22, 2006 ABS og ESP lyset slo seg på her om dagen da jeg var ute å kjørte og prøvde i dag å søke med VAG-Com etter feil på ABS/ESP systemet.. Fikk da opp følgende feilkode: 1 Fault found 18265 - Load Signal: Error message from ECU p1857 - 35 -00-- I kjørecomputeren har jeg fått opp symbolet som sier at bremsebelegget er slitt. Kan det være at ABS anlegget slår seg ut når bremsebelegget er slitt? Noen som kan fortelle meg va feilen er utifra feilkoden??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2006 ABS og ESP lyset slo seg på her om dagen da jeg var ute å kjørte og prøvde i dag å søke med VAG-Com etter feil på ABS/ESP systemet..Fikk da opp følgende feilkode: 1 Fault found 18265 - Load Signal: Error message from ECU p1857 - 35 -00-- I kjørecomputeren har jeg fått opp symbolet som sier at bremsebelegget er slitt. Kan det være at ABS anlegget slår seg ut når bremsebelegget er slitt? Noen som kan fortelle meg va feilen er utifra feilkoden??? Les av feillageret på motor du, så finner du nok svaret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2006 Les av feillageret på motor du, så finner du nok svaret. Å det betyr??? Feillageret på motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2006 Heisann du.. Les litt på denne siden så får du svaret ditt. Han byttet LMM/MAF så forsvant den feilen på abs/esp pga at denne enheten registrerer no dreiemoment og ved en defekt lmm/maf så får den feile verdier... Er det rart man hater LMM!!!!! Kan jo faen meg lage all slags helvette.. http://tech.bentleypublishers.com/thread.jspa?threadID=4755&tstart=116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2006 ja! toremann nu må du bytte lmm! var jo feil på den ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...