#1 Skrevet Juni 22, 2006 Fant ein felg liggande utanfor arbeidsplassen her ein dag... Begynte straks å tenke på korleis dei ville sjå ut på Jetta'n min. Viss det er mulig 7x15 Er usikker på innpress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2006 Gamle felgene mine eller??? Husker jeg leita etter noe mer spesifikt enn canonica, men fant ikke noe på nettet da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2006 En kompis hadde slike på sin Audi 80 1,8S, fake-splitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2006 En kompis hadde slike på sin Audi 80 1,8S, fake-splitt Jepp! Lakken berre skifta akkurat rundt kanten der Men syns det var ein tøff felg likevel! Trur det er eit eller anna BMW E30-greier i utgangspunktet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2006 Kan ligne litt på noe Revolution felg.Men er ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...