Frontspoiler,Hvilken er verd grynå

Anbefalte innlegg

Heisann,sitter og lurer på om eg ska gå til innkjøp av ny frontspoiler,meeeeen så va det og bestemme seg for hvilken då,setter veldig pris innspill,er det foressten noen som hvet hvor eller om det er mulig og bestille Sportec sin front på nettet

Frontspoilere3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville tatt enten Sportec eller Oettinger sin,de er nyyydelige! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sportec eller Rieger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sportec eller S-Line.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Sportec er den eg faller mest for,men finner ingen plass de selger den på nettet,S-Line spoileren,den faller også veldig i smak,men då må eg vel skifte både den øvre og nedre delen???,Skal opp på Møller imorgen å høre på pris for hele S-line fronten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øverste rieger eller "Der ABT" heeelt klart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville oxo gått for Sportec eller S-line.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal opp på Møller imorgen å høre på pris for hele S-line fronten.

 

Skal spare deg for turen..

 

Veil pris hos Møller:

 

8E0 807 103 BB GRU (Støtfangerkappe for biler m. lyktespylere) - 4340,-

8E0 807 110 B GRU (Nedre del til frontfanger) - 1421,-

8E0 807 681 D 01C (Gitter høyre) - 244,-

8E0 807 682 D 01C (Gitter venstre) - 244,-

 

+ nedre grill. S4 feks koster 1169,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo tusen takk Bjørn Tommy,tja 7400 for hele ruklet me S4 grill hos MØLLER va då ikje så avskrekkande.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt rabatt får du jo også som vw-audi club medlem. Litt avhengig av hvilken Møller forhandler du dealer med, men minst 10% pleier en å få!

 

Min er til lakkering, gleder meg LITT til den blir klar: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt rabatt får du jo også som vw-audi club medlem. Litt avhengig av hvilken Møller forhandler du dealer med, men minst 10% pleier en å få!

 

Min er til lakkering, gleder meg LITT til den blir klar: rock :

Tja spørs om eg får noge rabatt,Møller i Haugesund virker ikje så interrisert i noe annet enn å selge ny bil,har heller ikje fått medlemskortet mitt ennå som beviser at eg er medlem,men eg kan jo kanskje prøve da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må klistre opp noen bilder av bilen din då Bjørn Tommy når du får den igjen,har faktisk nettopp lakkert min helt ned,åsså etterpå har eg lyst på ein litt anna front hmmm,var og hentet øylokka og bakrutespoilern idag,dei på lakksenteret sa eg burde venta ett par dagar me å montere dei tingå,men klarte ikje å venta så nå e dei montert:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville valgt S-line. Lurer på hvorfor?

S-Line_front.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pent med S-Line fangere,men ALLE har det jo på A4 8E snart. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan nokk stemme det at flere og flere monterer sånn S-Line front,men når eg ser sånne bilder som av f.eks bilen til Reinart,så blir eg mo i knærnå.Her i haugesund har eg faktisk ikje sett så mongen av de S-Line frontene(kan jo være eg ikje har sett godt nokk etter),så kanskje eg burde gå for den fronten,men eg sikler fortsatt litt over Sportec sin også da,off tenke tenke: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjaaa prøvde meg litt i Photo S,ingen xpert på det område heller,men eg fekk jaffal ein peikepinne på kordan det vil se ut me S-Line front på min bil

16.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjaaa prøvde meg litt i Photo S,ingen xpert på det område heller,men eg fekk jaffal ein peikepinne på kordan det vil se ut me S-Line front på min bil

 

Dette ble bare NYDELIG. GO FOR IT. Sportec er heller ikke så verst da.

 

Jeg ser forresten at du har brukt bilder fra bilen min på photoshop bildet ditt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i samme tenkeboks. Jeg har kikket litt på den Rieger som du har markert med 1. Da får jeg brukt S4 grillen som jeg har tilpasset den originale fangeren. Har ikke sett mange av den fangeren på bil heller. Er en fra Valdres som har den på sin sedan og den kledde den egentlig.

 

Her er den bilen jeg nevnte som er fra Valdres/Oslo

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4311

 

Litt ned på siden

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=55461&page=3

 

Den har ikke store luftinntak, og ser kanskje ikke så voldsom ut. Hadde tenkt på S-line jeg også, men det begynner å bli mange som har det nå, samme med Öettinger egentlig, men den synes jeg er konge da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble bare NYDELIG. GO FOR IT. Sportec er heller ikke så verst da.

 

Jeg ser forresten at du har brukt bilder fra bilen min på photoshop bildet ditt.

Ja stemme det,håper eg ikje tråkka alt for mye i salaten me å låne litt av bildet ditt,eg burde spurt deg fyst,sorry så masse.

Trur nokk eg komme til å gå for S-Line front ja,så då går vel turen opp til Møller på mandag for å blåse noge meir gryn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja stemme det,håper eg ikje tråkka alt for mye i salaten me å låne litt av bildet ditt,eg burde spurt deg fyst,sorry så masse.

Trur nokk eg komme til å gå for S-Line front ja,så då går vel turen opp til Møller på mandag for å blåse noge meir gryn.

Neida, d går bra. Det ble jo driit kult syntes nå jeg da. Bare bra at bildet mitt var til hjelp for deg. Lykke til med fangern da. Dette kommer til å bli bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i samme tenkeboks. Jeg har kikket litt på den Rieger som du har markert med 1. Da får jeg brukt S4 grillen som jeg har tilpasset den originale fangeren. Har ikke sett mange av den fangeren på bil heller. Er en fra Valdres som har den på sin sedan og den kledde den egentlig.

 

Her er den bilen jeg nevnte som er fra Valdres/Oslo

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4311

 

Litt ned på siden

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=55461&page=3

 

Den har ikke store luftinntak, og ser kanskje ikke så voldsom ut. Hadde tenkt på S-line jeg også, men det begynner å bli mange som har det nå, samme med Öettinger egentlig, men den synes jeg er konge da.

Ja den Rieger sin er anonym men veldig rå,synes nå eg,åsså er den veldig billig også(http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_31_184_329_331&products_id=37),Ottenger sin front er kul,men den blir litt for voldsom for meg,føler at vis ein skal ha den fronten så må resten av bilen også klistres full av styling,men det er nokk bare meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig enig med deg i det. Skal en ha Öettinger frontfanger, så bør hele bilen følges opp. Men jeg synes at med den Rieger nedre fangeren, så trenger man ikke komplett kit liksom. Jeg tror den kan bli veldig bra på en sort bil, som vi begge har:) Er visst ganske bra passform og de originale tåkelyktene kan brukes. Prisen er det jo ikke noe å si på......;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått bestemt deg for fanger enda??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pent med S-Line fangere,men ALLE har det jo på A4 8E snart. :o

 

Se på bildet av Reinert sin, så ser du grunnen til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått bestemt deg for fanger enda??

Joa fikk bestemt meg til slutt,det blei S-Line front på meg o,valget blei veldig enkelt då eg så Reinert sin,selv om eg er svak for andre typer fronter også,men det er noe me det at den S-Line fronten er orginal og at på Audiene i mitt distrikt så har eg ikje sett ein enda,så då tenke eg ikje så masse på kor mongen så har den i resten av Norge,men eg måtte utsette bestillingen av fronten ca ett par uker,eg måtte gå til innkjøp av ny Vaskemaskin,det var ett krav frå damå og eg va vel hehe enig,og siden eg er ein sånn kløpper me forskjellige ting,så klarte eg å ødelegge den før første dag var omme: bh : ,fa.. i hæ..... eg har vel aldrig hørt om Transport boltar på baksiden av ein Vaskemaskin: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.