#1 Skrevet Juni 22, 2006 Byttet gass/veske på klimaen, og får ikke den til å kjøle igjen, hva kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2006 Byttet gass/veske på klimaen, og får ikke den til å kjøle igjen, hva kan være galt? Har du tatt ut feilkoder fra klimaanlegget? Der kan du se om det er registrert noe unormalt fra sensorene i systemet, evt. om noen sensorer er kaputt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2006 Alt virket før jeg fikk tappet alt av og fylt på igjen, det er det som er rart, kompresoren slår inn og viften går, men ingen kjøling, men har jeg rett gass på, den het noe med 134.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2006 Alt virket før jeg fikk tappet alt av og fylt på igjen, det er det som er rart, kompresoren slår inn og viften går, men ingen kjøling, men har jeg rett gass på, den het noe med 134.... Har du hatt på riktig mengde, er en bestemt prosedyre med å måle høytrykk og lavtrykk mens man fyller gass med motor og klimaanlegg er i drift. Sånn ble det gjort på S2'n min når den ble etterfylt i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2006 Det er bare kobling 1 kobling på radiatoren til klimaen og det er ikke flere på resten av systemet, så det blei tappet, vacumert og fylt på igjen tror det var 800 g 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2006 Gassen heter vel R134a. Er du sikker på at kompressoren starter. Det er vel en trykkvakt som gjør slik at den ikke starter hvis anlegget er tomt. Hadde samme problem etter fylling på min. Viste seg at fylleapparatet ikke hadde fylt evt. lekkasje i koblingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2006 Har rett gass, kansje det er forlite innpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2006 Har rett gass, kansje det er forlite innpå? Du kan jo prøve og åpne forsiktig på fylleventilen(e) Merker fort hvis det er nok gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...