#1 Skrevet Juni 22, 2006 Hei! Nokken som har tenkt så langt frem som til augusthelga og treff? Bergen og Rudskogen krasje i år, kem har tenkt se i det heile tatt og evt kor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2006 KOM TIL BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRGEN Folkens!! Håper dere stiller på treffet vårt gitt. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2006 Jepp, KOM til Bergen Blir et kjempetreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2006 Må nok melde pass.. blir nok Tyskland treff på meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2006 Bæ-Poff reiser i hvertfall til Rudskogen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2006 Hytte og hurtigrute e booka, på me bli det Bærgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2006 Så bra Hilde!! Da skal vi gjøre det beste for at du kommer igjen også neste år! Ta med deg så MANGE du klarer da. SES....... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2006 Det blir vell Bergen som fast tradisjon, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2006 Det blir vell Bergen som fast tradisjon, Ja Tore du er fast hos oss du veit du! Regner med at jeg ser deg ved min siden med en kald pils i hånda den helgen... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2006 Ja Tore du er fast hos oss du veit du! Regner med at jeg ser deg ved min siden med en kald pils i hånda den helgen... TThomaz Oh, yes. Blir vell litt rølping og skryting i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2006 jeg har ikke helt bestemt meg enda på om jeg skal ta turen over fjellet sammen med gutta (Roger og Andreas) grunn til det er at det er eneste muligheten jeg har til å få kjørt på bane i år og vil gjerne prøve monsteret på banen også... samtidig så veit jeg ikke om jeg har fått lakkert bilen til det treffet så da er det ikke så mye å stille ut akkurat.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...