Anbefalte innlegg

Har akkurat montert inn S2-ratt (av typen på bildet), men får ikke hornet til å virke. Har hatt vanlig Coupe\90-ratt med Airbag fra før av. Må sleperingen byttes, eller er det noe annet jeg har gjort eller ikke gjort? Blinklysene slår seg fint av når rattet rettes opp..

 

interior.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat montert inn S2-ratt (av typen på bildet), men får ikke hornet til å virke. Har hatt vanlig Coupe\90-ratt med Airbag fra før av. Må sleperingen byttes, eller er det noe annet jeg har gjort eller ikke gjort? Blinklysene slår seg fint av når rattet rettes opp..

 

interior.jpg

Hadde likedan ratt i 90'n min, var bare å plugge i og sette på så fungerte det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bolt-on på min også: klø : er jo ikke så avansert den mekanismen. glemt å hekte på ledningen som går inni "bossen"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bytta slik som deg jeg også. Er bare en kabelsko som må festes på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså.. Inne i bosset var det en rød kabel festet på ettellerannet. Denne sitter der fast, men den andre enden gikk ut i den greia som gjør at blinklyset slår seg av, den tuppen som stikker ut av bosset. Skal ikke den føres videre etter det også? Hvordan blir det kontakt bare av dette, liksom? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså.. Inne i bosset var det en rød kabel festet på ettellerannet. Denne sitter der fast, men den andre enden gikk ut i den greia som gjør at blinklyset slår seg av, den tuppen som stikker ut av bosset. Skal ikke den føres videre etter det også? Hvordan blir det kontakt bare av dette, liksom? : klø :

 

Du får ta det av igjen da og se litt. Til meg var problemet å få det rett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel funnet 'feilen'...Som man ser på bildene passer ikke hendeldekselet og rattet helt sammen, så må enten finne meg ett nytt nav eller hendeldeksel..

DSC00028.jpg

DSC00029.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg skulle hatt er ett slikt. Mulig jeg klarer å mekke det til selv også..:)

59_1_b.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mangler vel hele den ringen som skal ligge rundt der.. Og gi kontakt til hornet? : klø :

temp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man den som løs del altså..? :) Tenkte jeg skulle se etter i den store kloke boken, men kom aldri så langt.. da skal jeg stikke innom møller en tur tenker jeg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.