#1 Skrevet Juni 22, 2006 har kjøpte en bakaksling fra en passat G60 syncro. den skal være en noe å 90 modell så det burde være diffbrems på denne etter så jeg har hørt. det er 2 vakum slanger på denne. hvordan skal disse kobles? konstant vakum på begge eller noe mer fancy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2006 Ute på litt tynn is nå - men tror det skal sitte en ventil som veksler mellom hvilken slange som skal ha vakum. Denne skal ha signal fra ryggelyset slik at den slår inn 4wd når du rygger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2006 Ute på litt tynn is nå - men tror det skal sitte en ventil som veksler mellom hvilken slange som skal ha vakum. Denne skal ha signal fra bremselyset slik at den slår inn 4wd når du rygger. bremselyset? ikke ryggelyset du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2006 Sånt ordnet - å nå hopper jeg i seng. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2006 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2006 nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2006 Tror ikke det er diff bremse - den kom i 91. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2006 den ene er vel konstant vakuum via et vakuum reservoar.... andre er bare lufting... org er det koblet på en slange som går inn i bilen for at det ikke skal fylle seg med drit.... styringa skjer elektrisk, via bryter på girkasse og egen modul til syncroen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2006 Hvis du lurer på hva oppgaven er - så kobler denne inn 4wd i reverse. Så du kan jo vurdere behovet for det opp mot arbeidet med å få det til å virke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2006 er en passat g60 syncro bakaksel fra 91 vistnok. på min gamle syncro aksel var det ikke noe lufting. får prøve når jeg har montert den nye girkassen. og vil påstå at det er verdt arbeidet for å få drift bak ved rygging 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...