#26 Skrevet Januar 8, 2005 1.9 TDI 132 hk Div ABT styling utvendig og innvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 8, 2005 1.9 TDI 132 hkDiv ABT styling utvendig og innvendig. Gratti smed ny bil og velkommen i klubben Ørjan.. Regner med vi ser deg på treff/samlinger fremover.. Hive deg med på Englands turen og.. Det er forresten min kollega du kjøpte den av, og jeg som la den ut til salg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 8, 2005 Hei. Takker for velkommsten! Skal nok bli tid til treff og annet morro, men englandsturen kan bli litt knapt og få tid til. Men det kommer nok flere muligheter. Håper Frode får bilen han har lyst på. Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 9, 2005 Her er ett bilde av min A4 1.8 TQ Ny bil Kenneth? solgt S4'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 9, 2005 A6`en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 18, 2005 Får hive meg på med bilde da. http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=7969&stc=1 Forrige eiers bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 19, 2005 ..her bilde av min med vintersko.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 21, 2005 Kunne tenkt meg å lagt inn bilder av nye bilen min, men får bare opp at bilde er for stort... Irriterende.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 21, 2005 Kan jo legge inn bilder av gamlebilen min da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 21, 2005 2 Til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 21, 2005 Ny her jeg , bor egentli nærmest haugesund , men har visst blitt forvist til Bergen Lokalag. Så slenger nå inn noen bilder jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 21, 2005 Tøff bill velkommen i lokallaget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 21, 2005 Kule biler Velkommen til lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 10, 2005 Her er bilde av ny bilen min S2 Coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 10, 2005 Her er min for et par år siden. Litt andre felger nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 10, 2005 Et til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 10, 2005 Renslighet er viktigt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 11, 2005 Min: He- Hey... Bor du i Ytre Arna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 12, 2005 He- Hey... Bor du i Ytre Arna? Jepp det stemmer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 12, 2005 Jepp det stemmer..... Ok, jeg bor rett nedi streeten for deg. Kjørte tidligere en burgunder BMW 323i som måtte vike for større familiebil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 12, 2005 Ok, jeg bor rett nedi streeten for deg. Kjørte tidligere en burgunder BMW 323i som måtte vike for større familiebil... Okay.. Bor oppe på sætrefjellt jeg da i ytre arna, er en kammerat som bor der bildet er tatt. Han har en grå passat med div styling, og en cbr 600.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 13, 2005 Okay..Bor oppe på sætrefjellt jeg da i ytre arna, er en kammerat som bor der bildet er tatt. Han har en grå passat med div styling, og en cbr 600.... Den grå Passaten som står uten skilter? Skal han selge den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 13, 2005 Har solgt Audi'n og kjøpt oss fornuftig familiebil nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 13, 2005 Den grå Passaten som står uten skilter? Skal han selge den? Jepp.... Han prøver og prakke den på meg, kan høre hvor mye han skal ha for den viss du er intrisert, er ny lakk på den i 2003 mener jeg. Er ikke sikker på hva som er galt egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 22, 2005 Bilder av bilen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...