#51 Skrevet Mai 22, 2005 Ett til............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 22, 2005 Og enda ett til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 22, 2005 Kjøpt meg familiebil nå... Kjøpte denne forrige måned . Nydelig bil å kjøre med masse power.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 23, 2005 Bilder av bilen...... Vanvittig fine bilder. Kult lys!! Bilen var ikke så verst den heller! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 23, 2005 Vanvittig fine bilder. Kult lys!! Bilen var ikke så verst den heller! =) Takker... Kjøpa`n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 23, 2005 Takker... Kjøpa`n? he, he. Tror nok sjefen i huset hadde blitt fornøyd hvis jeg dro Audi nr 5 inn i bilparken. Må vell heller prøve å selge litt biler selv før jeg vurderer nye kjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 23, 2005 Sliter litt jeg og.... Har 6 biler nå... + firmabil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 26, 2005 Min og henriette sin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 26, 2005 Min og henriette sin: henry i farta på eikås! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 26, 2005 Flere....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 26, 2005 Dama mi Henriette i sitt ess!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 26, 2005 Flott bil det der Jan.. Står det MTM på bakluken? Tror jeg traff deg/dere i rundkjøringen på Koltveit i femtiden eller noe i dag, kjørte ikke A8`en men en Polo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 26, 2005 Takker Jo stemmer nok det ja..på vei hjem fra jobb....Bor du på sotra du også eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 27, 2005 Legger ut et oppdatert bilde av den lille sorte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 16, 2005 1.9 TDI 132 hkDiv ABT styling utvendig og innvendig. Ja, denne tok vi inn fra Tyskland i sin tid....... Kul bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 16, 2005 Ser eg er noe teg, men leser litt for skjelden lokal siden til Bergen. Har etterlyst før når neste samling er..... Er det på førstkommende Tirsdag??? evt hvor??? Her er ihvertfall bilde av min bil...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 16, 2005 Neste møte er på tirsdag kl 1900, møtes uten for Arenum i Solheimsviken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 25, 2005 Legger inn ett bilde av bilen min....dårlig kvalitet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Oktober 19, 2005 Her er noen av min etter skifte til singellykter..... Forsøkte meg med noen andre kameravinkler..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Oktober 20, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Oktober 20, 2005 Enn så lenge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 20, 2005 Einser 1,8 gti -83, Kjøpt idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Oktober 20, 2005 Bilder og grattis da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Oktober 20, 2005 ..... hmm, fikk ikke frem bilde etter det ble lastet opp skal sjå om eg får fikset det etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Oktober 20, 2005 Å så feit det er med Einser az!! Så fin ut også. Den har jo kanonråe felger da! Håper å se den på treff fremover da?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...